Eef_Bam schreef:Wil graag iedereen die op zoek gaat naar een paard even waarschuwen.
Paard waarmee ik vorig jaar ben opgelicht staat bij de volgende te koop. Gaat om een Quantensprung 3 x Totilas .
Is een leuk paard maar met een blijvend gebrek waardoor hij een verhoogd risico heeft op blessures. Ga er hier verder geen woorden aan vuil maken, heeft uiteindelijk 4 maanden, een gang naar de rechtbank, een hoop geld en stress gekost om te zorgen dat de vorige verkoper het paard weer terugnam, meer info wil ik via pb delen als een potentiële koper meer info wil.
Wil graag voorkomen dat de volgende opgelicht wordt, als je hem voor een leuk prijsje kan kopen en het risico wil accepteren dan is dat prima, paard is niet volledig afgeschreven, maar dit gebrek staat niet in de advertentie vermeld. De klinische keuring die erbij zit is van de dierenarts waartegen ik momenteel nog een tuchtzaak heb lopen, dus ook daar staat het niet in vermeld.
Goede waarschuwing, in de advertentie staat dat hij klinisch en rontgenologisch ggk is.