Over tandartsen gesproken ik moet dringend een afspraak maken voor mijn tandencontrole.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Poeh, als hij zo'n afdruk heeft nagelaten moet dat een fikse trap geweest zijn.![]()
Over tandartsen gesproken ik moet dringend een afspraak maken voor mijn tandencontrole.
dan is ie compleet rad. 
toen ging hij vanvoor tegen de poort slaan.
)
Mars schreef:Neee Joyke toch!
Komen er dan nu toch wat Terror trekjes boven?
dat zijn de momenten dat we zeggen ‘jup daaaaar zijn Rêve haar genen.’ 

dus tis niet dat er te weinig op staat. Maar hij doet zijn hoofd omlaag en banjert de er dan doorheen. 
Duhelo schreef:Stukje stroomdraad in zijn manen vlechten
Mars schreef:Dat koppie![]()
Ooo hij wordt echt stout he nu, en helaas is ie ook nog eens heel slim

Dit wil iedereen toch gewoon hebben
Neon schreef:Het is zo een heerlijk beest ook… kijk dat nou staan![]()
vandaag ze eerst binnen gehaald en dan gevoerd. Dan blijft meneer braaf achter de draad.

Ayasha schreef:Neon schreef:Het is zo een heerlijk beest ook… kijk dat nou staan![]()
vandaag ze eerst binnen gehaald en dan gevoerd. Dan blijft meneer braaf achter de draad.
![]()
(Hij breekt uit naar de poort zeg maar)
Morgen toch draadje er bij.
Kwa koppie zie je toch het Welsh bloed terug vind ik. Terwijl dat toch ver weg zit. Maar ik zie er toch wat Welsh hoofdje in. Beetje kort, klein neusje, kleine oortjes en dan dat brede voorhoofd..
Als je je bedenkt dat ik mijn handen niet meer kan vast pakken als ik mijn armen rond zijn nek sla heeft ie echt een klein hoofdje.
Het hangt ook wel van de houding af. Vooral op de laatste foto zie ik er wat Welsh in. Op de andere zie ik Rêve er in en dat verontrust me.
En nog erger is dat iedereen denkt dat Rêve aan een merrie aan het werken is.![]()
). Neon schreef:Ik gun je gewoon een slurfje eraanhou je maar vast aan de positiviteit

Rêve is rustiger dan Pretty omdat je als mens ook wel iets in handen hebt maar een groot deel van hun gedrag halen ze toch bij moeders weg.
een geschokte klant zei ‘laat dat paard nou los!’

de rest van de week geen ongelukken meer gehad.
wilde hem mentaal aan het werk zetten met wat lichte verzameling en weer voorwaarts. Dat vond ie al niet zo leuk want hij wilde hard.

na het rijden was hij helemaal happy tot de zalf voor zijn verbrande neus (ondanks zonnebrandcrème) boven kwam.
draakje … ben bang dat hij toch wel wat van mams weg heeft zo met die mening van hem
Neon schreef:Whoeps… ezelke… het is wel fijn dat je het zo goed aan kunt zien komendraakje … ben bang dat hij toch wel wat van mams weg heeft zo met die mening van hem
![]()
Wat poedersuiker dat dat die twee klantpaarden over je heen gedenderd zijn… die dingen gebeuren helaas soms… en dan zijn het soms echt het lompe ongeleide projectielen… hoop dat je niet al te blauw bent… enig idee waar de merrie van schrok? Of is het een gevalletje een blaadje zei hoi of een takje kraakte?

geen flauw idee waarom ze ineens op de achterbenen stond en een seconde later tegen haar vriendje op knalde… de twee met goed zicht weten allebei nog steeds niet wat er gebeurde alleen dat ze allebei niet snappen hoe ik niet volledig onder een van de twee gekomen ben. (Dankje ruin.)
normaal als ik ‘nee Joy.’ Zeg stopt ie ipv er tussen uit te knijpen.
maar je bent jong en je hebt energie…….
wilde hem ook niet en rijden en longeren want dat belast juist die kogels en koten zo… als hij niet voelde alsof hij klaar was om een stel volbloeden het nakijken te geven had ik liefst zoveel mogelijk rechte lijnen gereden.
maar dat eh… plan ging snel de deur uit.
en hij blijft licht in de mond terwijl hij je negeert hoor.
maar je voelt ook dat hij echt zijn energie kwijt moet. Hij is sterk en van nature voorwaarts en het type dat wil werken en nu moet ie rustig doen en dat snapt ie niet, die energie wil ie gebruiken … alleen is dat nu dus even moeilijk te regelen…

soms is de kleur eh… interessant. 
Maar al bij al blijft hij wel braaf, vind ik. Hij gaat er alleen maar van door, hij gaat er niet al bokkend van door.