En toen vloog ik door de lucht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

En toen vloog ik door de lucht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-02 22:59

Vandaag besloot ik eens lekker aan het werk te gaan met bram. Heerlijk gepoets, hij was zoooo smerig! Echt vies!! In de bak lekker rondgestapt en en toen los gaan draven. Bij het losgaloperen nam hij een iets harder spurtje en begon een bokkepartij. Daarbij maakte hij waarschijnlijk zulke rare bewegingen dat mijn martingaal is geknapt. Met veel moeite weer vast gemaakt met een riempje. Toen weer verder gereden. Ik draafde rustig op een volte en ineens explodeerde hij. Zijn hoofd tussen zijn voorbenen, zijn rug helemaal bol en met 4 benen tegelijk van de grond (dat zei m'n vriend die bij de bak stond te kijken). Hij heeft zo'n 5/6 sprongen gemaakt en vraag me niet hoe ik bleef zitten. Ik zag mezelf al op de grond in die blubbermassa liggen. Ineens dacht ik dat hij vastzat met zijn been in de martingaal omdat hij zo raar bleef doen en het leek net of 1 been omhoog getrokken was. In een waas van paniek sprong ik midden in een bokkesprong van hem af. Ik weet niet hoe ik op de grond ben gekomen, maar eenmaal op me benen kalmeerde ik en stond bram stokstijf stil, keurig op 4 benen. Niks aan de hand. Daarna had ik toch een beetje de kriebels omdat hij gewoon door het lint ging. Toch even erop gekropen en daarna los gegooit en opgejaagd. Alle energie en bokken die dwars zaten kwamen eruit!! Pfff.. wat ging hij tekeer. Daarna was hij zo mak als een lammetje en sjokte hij los achter me aan.... Raar paard, maar wel lief Lovers

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 00:22

Ja dat soort explosies ken ik met Maffick maar al te goed! Haha! Hoofd tussen de benen,rug rond en gaan met die banaan!

Maar hoe ben je er nou af gekomen dan?Ben je gewoon op je voeten terecht gekomen?Dat vind ik knap,zou mij niet gelukt zijn,als ik val/af stap in een bokserenade kom ik altijd verkeerd terecht(klap door mn enkels ofzo)

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 00:32

weet je , dat vliegen is het probleem helemaal niet, het is dat landen....

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 00:33

Haha, misschien had hij wel peper in z'n reet? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 10:42

Het blijft een levend dier en geen fiets met haren *LOL*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-02 14:33

Ja, maar hij heeft dit nooit gedaan,die bokkepartijen. Hij ging in de winter altijd keihard rennen maar noit bokken. Pas sinds ik op deze stal sta gaat hij gewoon uit vrolijkheid bokken. Dit is dus echt nieuw voor mij.

Ik heb dus echt geen idee hoe ik eraf gekomen ben. Ik stond keurig op 2 benen en ben niet omgevallen. M'n vriend heeft het ook niet gezien, zo snel ging het. Ik had m'n leren rijlaarzen aan,dus misschien door die stevigheid dat ik ben blijven staan. De bak was vrij nat en ik zakte ook wel een eind weg. Misschien dat dat ook geholpen heeft, anders zat ik met m'n kont midden in de blub.