Morgen om 19.00 is mijn pony er niet meer...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Morgen om 19.00 is mijn pony er niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 19:31

Morgen gaat het dan toch gebeuren, mijn pony Lotje gaat dan inslapen...
Het ging gewoon niet meer, ze is op. Ik was er vorige week nog geweest en toen was ze zo attent en blij om me te zien, ze keek de hele tijd naar me en schooide om lekkers. Ik kreeg de indruk dat het toch wel goed met haar ging, ze ziet er ook nog zo goed uit voor haar leeftijd. Helemaal niet mager of een ingezakte rug ofzo.

Maar de vrouw waar ze nu staat zei dat ze normaal niet meer zo is, en dat ze echt heel apart op mij reageert. Ze heeft alleen maar pijn, loopt kreupel, staat in een hoekje van het land etc. Ze heeft nu de knoop doorgehakt, het gaat niet langer. Aangezien de ophaaldienst niet met kerst werkt, is dinsdag de laatste dag dat ze haar kunnen ophalen (gatver wat klinkt dat naar) en dus moet ze morgen inslapen. Daar ben ik uiteraard bij, dat ben ik haar verplicht. Ik kan het gewoon niet bevatten, dat als ik weg ga, dat er dan een levenloze Lotje ligt, ik kan het niet geloven. Ik zie er zo ontzettend tegenop. Ze is verder nog zo gezond, maar haar benen willen niet meer. Ik snap ook wel dat het beter voor haar is, ze heeft alleen nog pijn. Ze is ongeveer 26 jaar, dus op zich wel een mooie leeftijd, maar toch blijft het zo ongelooflijk moeilijk.

In dit topic heb ik het er een paar weken geleden over gehad: [VvdD] Mijn pony heeft niet lang meer...

Aan de ene kant wil ik dat het zo snel mogelijk achter de rug is, aan de andere kant ook helemaal niet, het idee dat ik haar na morgen nooit meer zal zien... Dat ze daar gewoon 'ligt' als ik weg rij.

Oja, Merel, sorry dat je geen tijd meer hebt gekregen om haar nog een keer te zien...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 21:19

Bedankt allemaal voor de lieve reacties...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 47 bezoekers