andere sfeer hier

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:08

ja daarom wilde ik ook graag een ander forum. Alleen om deze redenen. Er waren op de plaza echt een boel mensen die ik erg graag mocht. mar steeds dat geziek en berichten plaatsen onder een andere naam. Hier kun je ook wel onder een andere naam schrijven maar niemand kan mijn naam gebruiken. Alle berichten van Heike komen dus ook echt van mij af.

ik vind dat we een gezellig groepje hebben hier. Leerzaam en heel gezellig. soms iets te gezellig.Lachen zit ik veel te lang achter de computer... Maar dat kennen jullie vast wel Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:29

haha maar dat was een groot misverstand. Was voor Pj ook duidelijk. Als we dat lieten staan dan escaleerde de boel. mensen lezen het later en reageren er weer op.

in ieder geval was daar duidelijk een reden voor. Och we willen niet de baas zijn van dit forum. Het is ons forum. Van ons allemaal. Hopenlijk is het niet nodig om berichten te wissen.

Als je zou schrijven dat je mij maar een trut vond etc laat ik dat ook gewoon lekker staan. tenzij iemand vraagt"haal dat eff weg" haha alles in overleg.....*grijnz*

Maar hopenlijk krijg ik dan wat tegenreacties. Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:48

yep helemaal mee eens. Dit was ook de eerste keer dat er berichten werden gewist hoor.

Ik weet zelf niet precies wat er was. Was op dat moment niet online. maar PJ reageerde ergens heel heftig op. dat zou dus enorm veel discussie uitlokken die erg persoonlijk zou worden. Het ging namelijk over het Bokt-weekend en de aanhang.

dus discussie gaan we zeker niet uit de weg. maar als iemand persoonlijk wordt 'gepakt' wel. Zeker als het nergens om gaat en nergens toe leid. maar zoals ik al zei. Dan moet er wel een hele goede reden zijn hoor. Ik en bart ook niet zijn niet de 'baas' van het forum. Het is van ons door ons en daarom vertellen we ook het hoe en waarom. Er worden dus nooit zomaar berichten gewist zonder duidelijke reden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie