En wat hing er in Felix zijn staart????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 11:10

Ja hoor: mijn fles Vliegenspray! *LOL*

Felix (van Cowgirl, stal- en boktgenootje), was een beetje zenuwachtig op stal tijdens het poetsen. Hij stond op de gang vastgebonden vlakbij Kaminka, die ik aan het toiletteren was.

Eerst mestte hij op een haar na in Toon's nog openstaande poetskist, was wel grappig, precies mis Haha! ! Wat hij toen precies uitvoerde weet ik niet, maar hij belandde met zijn voorbenen in Christa' poetskist die voor hem stond. Dat maakte zo'n lawaai dat hij van schrik naar achteren sprong en half in Toon's poetskist belandde, die daar dus stond. Kaminka schrok zich het apezuur van al dit kabaal en dook bijna in haar eigen poetskist, die weer vlakbij haar plek stond.

Toen iedereen weer even normaal deed, bleek mijn vliegenspray in Felix zijn staart te hangen! Ik lachen, maar dat gaat nog steeds niet zo goed, zeker niet nu gisteren de hechtingen uit mijn lip zijn gehaald. Dus ik stond daar een beetje gekke bekken te trekken omdat het zo'n stom gezicht was, die haflinger met een bus vliegenspray in zijn staart.

Wat zijn het toch een idiote beesten!

De schade viel mee; er was maar 1 poetskist gesloopt, dus... *LOL*

Je maakt wat mee als je je paard aan het toiletteren bent! *LOL*

Groetjes Mieke

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:12

Haha ik zie het al helemaal voor me en zit hier gewoon achter m'n computer te grinniken. Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:54

Met paarden hoef je je nooit te vervelen he, zeker niet als er haffies bij zijn, die weten meestal wel wat leven in de brouwerij te brengen *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 12:02

Heel klein beetje off topic, maar bij Escala hing laatst ook iets vreemds in haar staart...namelijk de stalhond!!! Vond ze niet echt leuk...nu gaat ze steeds in de versnelling aan de longe als ze de hond ziet... Haha! Stoute hond... Boos!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 14:01

Haha *lol* Wat een domme ezels zijn het toch ook af en toe he Verward *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 17:01

Als je maar lol hebt, niet dan??? Paarden, rare dieren!!! Wel altijd wat te beleven met paarden in de buurt, zou ze niet meer kunnen missen...NEVER!Ilo.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 17:23

haha dat had ik wel willen zien vooral jouw gezicht*proest* maffe felix!