Vandaag Acci bezocht! She was looking wonderful!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Vandaag Acci bezocht! She was looking wonderful!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 13:33

Wow ik ben so happy Lovers Vandaag voor het eerst na een maandje of 2/3 Accident weer bezoeken Lachen Ik mis dr echt heel erg....
Vandaag dus naar Vlaardingen, want daar staat ze nu.
Ik hoop dat ik foto's kan gaan maken ofzo, en natuurlijk ff lekker knuffelen Lachen
Ik zal vanavond even een verslagje typen Cool

Groetjes, Claudia
Laatst bijgewerkt door Clautje op 14-12-02 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 14:12

Haha, ja idd.
Alleen aangezien ik mn digitale cam heb gesloopt, moet het op de normale manier Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 20:41

Ik ben terug hoor!! Helaas geen foto's Boos! Fototoestel vergeten, we hadden zo'n haast..... Verdrietig
Maargoed, ik zal even vertellen...

In 1 woord: ze zag er GEWELDIG uit!! Kwijl Echt, het leek net een sportpony Haha! dr maantjes waren getrokken, dr vachtje geschoren, en een lekker warm dekentje had ze om Lachen
Toen ik de gang in kwam, stond ze zo half-slapend. Ik zo 'Exxxxieeee' ,en ze draaide meteen om, met een zacht gehinnikje Lovers
Ik meteen de box in, lekker geknuffelt. Zij helemaal ruiken enzo, en oortjes naar voren Lovers
Even de box uit gehaald, nou ze zag er gewoon super uit. Dr voetjes(pees) zag er ook oke uit.
Toen ik weg ging, toch wel even stilletjes een traantje weggepinkt. k wou dr gewoon meenemen...maar dat kon helaas niet...

In 't nieuwe jaar ga ik met de oude eigenaresse weer naar dr toe. Bij deze beloof ik dan foto's te maken Knipoog

Ik ben wel erg blij nu. Nuw eet ik waar ze staat en dat ze het erg goed maakt. Mooie 4-sterren manege, met een lekkere bak, en een flink stuk land.

Groetjes, Claudia

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 20:45

promptertje schreef:
En Clau, ben je al terug? Hoe was het met haar? Ik vind het nog steeds gek om een ander paard in haar box te zien staan....


Ja,lijkt mij ook Ans. Acci is natuurlijk veel mooier dan zo'n stinker Tong uitsteken


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 22:55

promptertje schreef:
Weet je, Rain kijkt ook nog steeds verbaasd naar die Tinker, hij was natuurlijk helemaal gek van Acci en het lijkt wel of hij denkt "wat staat daar nou in vredesnaam, er stond toch eerst zo'n mooie meid...." Haha!


Aaah wat lief, hihi. Ik kom snel weer een keertje langs Stal, even gedag zeggen Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-02 15:39

Ja inderdaad, nu weet ik tenminste dat ze goed verzorgd word, en op een fijnae plek staat Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Flip00, GrapeshotBot, IASCrawler, MiSzNiTa, monsera, Oza04, Sparks, XxLiEsJuHhxX, Zonnebloem24 en 104 bezoekers