Imi nog steeds werkloos..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 08:28

Balen he, ze snappen er niks van dat die merries niet hengstig worden. Wie gaat hem trouwens rijden. Sonja of Linda?



Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 09:01

Ze rijden volgens mij wel andermans paarden. Barbiano werd daar ook wel eens gereden door Sonja of Linda. Linda is een stagiaire van uit Deurne. Zij werkt daar 4 dagen in de week en rijdt eigenljk alle paarden. Om een of andere vage reden doet/durft Sonja het niet meer, het rijden dus. Maar bij dat commentaar zal ik het laten. Maar Linda rijdt netjes. Ik ga er zondag weer naar toe komt Merilyn ook. Ik zal hem een knuffel geven van je. Hij ziet er trouwens super uit. Mijn moeder en ik hebben afgelopen maandagavond echt genoten. De veulentjes hadden het dolle kwartiertje was prachtig bokken spelen rennen. Had je trouwens de foto's van Cartuja al gezien. Dat is de 2-jarige merrie van mijn moeder. Ze staat bij plaatjesforum.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lisette op 2001-06-28 10:02 ]</font>

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:16

Ik vind het wel gemeen voor Grelo. Die wordt helemaal lekker gemaakt en dan mag hij geeneens. Die ene merrie toont trouwens ook heel slecht dat ze hengstig is. Komt allemaal wel goed maar helaas duurt het wat langer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, FCSA, Vagabondo en 7 bezoekers