aaahh, hon is niet vergeten hoe ze moet luisteren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-01 21:08

Had haar vandaag aan de longeerlijn, en ze was zo braaaafff (ook voor het eerst, want ze haat longeren).
Eerst op de linkerhand, en braaf stap en draf, alleen galop is een beetje moeilijk omdat het veldje niet zo groot is. En echt zelfs stappen (normaal gaat ze dan stilstaan en me dom aan staan kijken. en hohoooo, en ze stond stil!!!.
Ok, op de rechterhand (moeilijke hand) proberen. Dus zij is aan het stappen, vliegt er een reiger over die ff zijn bakkes open trekt (en die beesten hebben een behoorlijk volume). Dus hon schrikt zich het apelazerus, en spurt er als een gek vandoor. Ineens zag je die houding van schrik veranderen is een houding van, hey, ik ga hard, joepie, beentjes strekken!!!!! Dus mevrouw ging als een gek in de rondte, en allemaal bokken, en springen en raar doen!!!! En dat koppie kwam erop, oortjes erop, neusje wijd open, staart omhoog (ik geloof dat ze een lichte identieteits crisis heeft en denkt dat ze een arabier is)
Oh, ze was zo mooi, ze liep zo te showen!!!!!
En wat denk je, we hadden natuurlijk weer geen video of foto camera bij de hand. *grom*
Maar verder was ze echt onvoorstelbaar braaf!!!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:39

leuk joh