Online cursussen over paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DemiSisa

Berichten: 988
Geregistreerd: 10-02-15

Online cursussen over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-23 15:57

Hallo,

Ik ben op zoek naar leuke, maar vooral duidelijke online cursussen over paarden. Ik zou graag mijn eigen kennis willen verbreden namelijk. Van paardentaal, longeren tot aan biomechanica (ook wanneer drukt een paard rug weg met bv duidelijk beeldmateriaal, dat soort dingen), tot cursussen over paardenvoeding.

Belangrijk is dat het online is, omdat ik binnenkort met een pittige studie start en ik het dus echt in mijn eigen tempo wil kunnen volgen :D

Welke cursussen raden jullie aan, of misschien juist niet?

Groetjes, Demi

Chiko <3

B + 19 | L1 + 13


DemiSisa

Berichten: 988
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-23 16:06

s1993 schreef:
Ik vind de online cursus met oefeningen voor de verticale balans van Mireille den Hoed echt een aanrader! Maar je hebt daar wel het meeste aan als je ook tijd hebt om de huiswerkoefeningen te doen met je paard i.m.o.


Ik heb een paard, dus dat is opzich geen probleem :) Het is meer dat ik niet een cursus kan volgen waarbij ik elke x naar locatie moet komen, omdat ik straks ivm school die mogelijkheid niet meer heb.

Chiko <3

B + 19 | L1 + 13


DemiSisa

Berichten: 988
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Online cursussen over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 10:02

Niemand die verder wat weet?

Chiko <3

B + 19 | L1 + 13

DemiSisa

Berichten: 988
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 10:10

jitskenienke schreef:
Dressuur natuurlijk heeft een aantal online cursussen! Nu ook een gratis mini cursus werken aan de hand. Misschien heb je daar wat aan :)


Klopt, sta ik voor ingeschreven. Nadeel van zulke gratis mini cursussen vind ik altijd dat de informatie beperkt en maar kort beschikbaar is. Heb niet elke dag tijd om er echt even naar te kijken. Betaal dan liever dat ik iets uitgebreidere informatie heb en er langer toegang tot heb.

prompter schreef:
The Horse inside out? Anatomie en biomechanica.


Ga ik naar kijken, dankje!

Chiko <3

B + 19 | L1 + 13


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kamsel, Tinkermuts en 45 bezoekers