verslag "soll gesprek" verzorgster Jamaica

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

verslag "soll gesprek" verzorgster Jamaica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 22:34

Vandaag was dus dat de dag dat Mieke kwam kijken.
Ik vind het een hele leuke gezellige spontane meid, en ik denk zeker dat ze bekwaam genoeg is voor jamaica.
IVM bevroren bakken konden we niet veel doen, als de dooi goed genoeg door zet komt ze volgende week nog een keer om Jamaica onder het zadel te zien, maar ze staat er zeer zeker niet negatief tegenover!
Nog even afwachten dus



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 10:26

toch is er lichte twijfel.... Niet over mieke zelf hoor, absoluut niet. Maarja, het is toch een beetje m'n kind die ik aan een ander over laat die ik (nog) niet ken.
En dat terwijl alles zo positief is. Ze wil (in overleg) gaan lessen bij een prix snt George amazone (sanne Bijerman o.i.d.) dat is een kennis van haar. Ik ken Sanne ook, en vind het een geweldige meid. Dit mag dus zeer zeker van mij (ik heb zelf gewoon geen geld om van sanne te lessen)
Ze is geintreseerd in NH (euhm, mieke dus Haha!), vind rijden heel leuk, maar vind het ook heerlijk om na een dag werken lekker te mesten of te tutten. Tja, ik kan eigenlijk niks negatiefs over haar verzinnen. Toch voelt het wat vreemd, maar dat zal gewoon even wennen zijn, komt vast wel goed

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 23:38

pffff, da's lang geleden! Werd ook pas een half jaar nadat ik het verstuurd was geplaatst, dus toen had ik allang iemand gevonden Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, NorwayFjord, Sanet, stal_HD en 27 bezoekers