Zaterdag komt er een stal/container!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Zaterdag komt er een stal/container!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 21:26

Jeuh!! Lachen Het is wel een opknapper maar omdat het al vriest moesten we echt opschieten. Mijn vader & kennis zijn vandaag wezen kijken,het is niet wat we wilden maargoed..
De bodem is eruit.. dus mijn vader gaat dat opnieuw betegelen, en er moeten (nieuwe)deuren in, en dan nog een hek ertussen en tada!!
Zaterdag komt hij dus, mijn kennis gaat hem halen en komt er zand op de bodem en tegels en dan kan hij er al vast in schuilen, en snel daarna komen de deuren,en het hek. Hij is 9 meter, ik zou er eigenlijk 1 van 6 meter krijgen maar dit is wel lekker.

Ik denk dat ik de stal 2.5 (zo breed is de container) bij 3.5 maak,iig niet veel groter want dan heb ik zo onwijs veel uitmest werk Haha!
en dan heb ik nog lekker veel plaats voor hooi en stro en een kast en een gezellig zithoekje
Er zitten ook al hooiruifen in want hij staat/stond ook in een weiland waar paarden er in lopen. Ik ben zo blij!!
*LOL* (ff voor de duidelijkheid ik had dus nog geen stal)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 21:33

Laura is zelf op zoek naar een container maar volgende week staat ie zeg maar nog open omdat hij dan nog niet af is, dan is het nog een schuilstal zeg maar.. en dan zal Passion er ook wel in gaan staan (als ie slim is Tong uitsteken )

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 22:05

Nee want Laura staat sowieso niet voor vast bij mij en dat is ook veelste lastig met t stro en hooi opslaan.. Ben echt blij

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 17:12

Jaa al bijna! Knipoog Het is iig een stuk beter voor Ex ja,hij zal wel niet graag eruit willen komen,vorige winter stond ie bij iemand op stal en hij vond het zo fijn dat ie niet eens de wei in wou Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 23:37

Grrr!! Ik zei dat zo tegen mn moeder:morgen he! zegt mn moeder zo;nee dat was niet zeker,dat was misschien. We weten niet wanneer hij komt omdat we afhankelijk zijn van andere(me kennis gaat hem halen) Boos! Ik baal zo erg!!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mirjam en 125 bezoekers