Beetje angstig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 13:43

Pink was vandaag nogal schrikachtig. Overal was hij bang van, geen idee wat er aan de hand was! Dat is hij normaal helemaal niet, dus best vreemd. Hij heeft wel zijn halster gesloopt, misschien heeft het daar iets mee te maken? Dat hij is blijven hangen ofzo?
Toen ik hem terug wou zetten in zijn wei wou hij echt niet mee. Hij stond te steigeren en te doen. Na ruim een kwartier lief praten vertrouwde hij het een klein beetje en liep hij een paar pasjes mee. na nog een hele poos probeerde ik het nog eens en ineens vond hij het niet meer eng Verward
Echt heel raar... Maarja...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:52

Volgens mij ligt het aan het weer ofzo, dat ineens alles eng is Frusty . Het klikt me in ieder geval erg bekend in de oren!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:55

Misschien was ie een beetje geschrokken van dat halster, maar dat denk ik niet.
Er waren vandag wel meer paarden onrustig bij ons op de manege iig.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:26

hmmm vreemd zeg.is ie nu wel weer goed dan?
agos hoe kan dat nou zo

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:54

Er hangt onweer in de lucht }> Bij ons zijn de paarden al een paar dagen knettergek. Verward

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:40

Mijn paard was vandaag ook bijna niet te rijden, die weersomslag van dat hele warme naar frisser weer met wind, jiehaaa!!!!
En er is inderdaad onweer voorspeld en dat kan ook invloed hebben. Ik hoop voor je dat dat het was en hij morgen weer normaal doet.

carina

Berichten: 2785
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 20:49

alle dieren zijn knetterrrrrrrr

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 22:28

Heee, Escala was ook al zo hyper vandaag (vraag maar aan Wjerdo en Julke...), die liep zich toen ik haar vast had gezet om te poetsen en op te zadelen zo op te fokken dat ze in no time helemaal door een door bezweet was...we moesten haar droog trekken met zweetmes en ze had alleen nog maar vast gestaan!!! Verward Toen alleen maar even gelongeerd, weer in de wei gezet en na het eten opnieuw gepakt en heel vlug opgezadeld (voor ze weer zo raar in zweten uit zou breken... Verward ) en toen ging het rijden op zich best goed. Maar ik snap nog steeds niet helemaal waardoor ze zo over haar toeren was dat ze helemaal begon te zweten...misschien combinatie van het weer, het dekken van eergisteren, en al haar vriendjes in de wei en helemaal geen paardengeurtje in de stallen omdat alles helemaal schoon gespoten was....wel raar...had echt te doen met mijn puk hoor!!!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:04

Bolivia was ook vandaag onrustig hoor. Ik ging een stukje wandelen en ik voorspelde het al meteen (tegen mijn vriendin). Ik voelde al dat ze niet relaxt was.

Bizar dat dat door het weer komt.