Vandaag naar buiten geweest, *zucht* , en vooral ook *kreun*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 13:48

Vanacht niet zo lang geslapen(beetje laat zitten bokken) Gaaaap maar vanochtend wel weerop tijd eruit, want de paardjes moeten eten. Schijnheilig

Ik me helemaal voorbereid op warm weer door een shirtje aan te doen, kom ik buiten, geen zon Scheve mond\ , geen aangename temperatuur ook. Maar goed, ben toch al verkouden dus wat maakt het uit, bovendien was ik te lui om weer naar binnen te gaan en een jas of trui te pakken. Haha!

Op stal stond iedereen al voor de deur te wachten, of ze nou eindelijk eten kregen. Vork Iedereen binnengehaald en hun bijzonder kleine porties gegeven(de wei is erg groen dus de rantsoenen zijn wat gematigd) belediging alom wat zich uitte in chagerijnige koppies Boos! en stampende voetjes. Extreme duivel
Terwijl de paar uitzonderingen hun maaltijd verorberden Vingers aflikken (de uitzonderingen zijn de oudjes die inmiddels meer dan 8x zoveel krijgen als de rest)heb ik even mn paardje gepoetst, althans ik heb geprobeerd het zand van hem af te halen, weinig succes geloof ik. Frusty

Paardjes naar buiten geskupt(bij wijze van), ze willen nooit en gaan eerst uitgebreid in de deuropening staan schuren Schijnheilig
Paardje gezadeld en daar gingen we, niet dus. Telkens een paar meter en dan weer een kwartier stilstaan. Tot 2 x toe midden op de weg, net als er een auto aankomt uiteraard, en toen ben ik toch maar afgestapt en heb hem zelf de heuvel over geloodst(had uit voorzorg snoepjes meegenomen, daar vergeet ie alles voor)
Afijn, weer opgestapt, volgende obstakel, was weer heel eng natuurlijk en nadat ie voor d zoveelste x weer recht overeind stond ben ik er maar weer afgegaan, dan maar weer zelf voorop.
Weer opgestapt, weer een nieuw obstakel, begon het nu aardig beu te worden dus heb de rest van de weg en het halve bos in snelwandel tempo voorop gecrost, het beviel hem uistekend (zie de tandafdrukken in mn teugels jammie Frusty )
Afijn, inmiddels had ie er wel zin in gekregen en liep hij zowaar de rest van het bos door en de terugweg ging ook goed(had niet anders verwacht, terug gaat altijd goed)
Op dat soort momenten haat ik het echt dat er niemand is om samen mee te rijden,
Rap kan het allemaal wel, maar iemand die het hem voordoet en leert dat het niet eng is is wel zo makkelijk (hoef ik ook niet continu op en af te stappen)
Ach ik besteed onze laatste daagjes wel aan wandelen, dan loopt ie tenminste. Lovers
Het mag dan een veel te intelligent bokkend en stijgerend mormel zijn(te intelligent aangezien hij zn intelligentie tegen me gebruikt als het hem niet bevalt)
hij loopt in ieder geval door de plassen en grote modderpoel heen, waarbij hij tot halverwegen zn pijp wegzakt, soms tot zn knie, kijk dat weigerde zn moeder nou altijd, stel je voor dat je vies wordt!!! Party!!
We komen er uiteindelijk wel, het zal alleen wat langer duren.


_________________
I'm old enough to know, and young enough not to care
nr 276 *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-06-27 13:50 ]</font>


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 14:29

Het is op zich ook wel grappig, ik wordt er alleen zo moe van, en vooral dat stijgeren omdat hij niet door wil vind ik erg irritant, slechte gewoonte van hem. Verder was het wel fijn hoor, en ik verwacht ook niet dat het perfect gaat aangezien hij nog niet zo heel lang onder het zadel is. Maar waarom moet hij nou zo slim zijn, ik bedoel een beetje intelligentie is leuk, dan begrijpt hij tenminste wat er bedoelt wordt, maar hij weet bij alles wel een truukje om eronderuit te komen, of het in ieder geval te proberen. Is een beetje vermoeiend, en dat afstappen vind ik vooral vervelend omdat hij dan als het ware wint, ik ook wel omdat we dan toch langs die weg gaan, en niet waar hij heen wil, maar ik zit nu echt te wachten op het moment dat hij misbruik gaat maken van dat afstappen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers