iemand nog goede tips voor mij????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

iemand nog goede tips voor mij????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 18:17

Hi,ik voel me zooo rot nu.vorig jaar rond augustus kreeg ik m'n eerste paardje..Goldie,ik was zoo in love met haar.ik hield met heel m'n hart van d'r.maarja ze had stalondeugd wat wij niet wisten dus.....moest ze verkocht worden.
Ik ben er een half jaar lang kapot van geweest Verdrietig
Nu,moet ik met pijn in m'n hart mijn andere paardje verkopen Verdrietig
Het is mijn eigen beslissing maar ik voel me hier zo klote door! ik weet echt niet wat ik tegen dit gevoel moet doen en hoe ik me beter moet gaan voelen.Ik wil eigenlijk morgen niet naar school maar ik moet van m'n ouders.
iemand nog tips om me beter te voelen..ik ben bang dat ik straks als m'n pony verkocht is weer een half jaar er kapot van ben en dat wil ik niet.
iemand hier die me kan helpen???
groetjes een verdrietige simone


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 13:02

bedankt voor de reactie's.M'n vader zei ook al dat ik gewoon de juiste beslissing heb gemaakt en dat ik daar maar aan moest denken.Afleiding zoeken zal ik zeker doen.m'n beste vriendin staat helemaal achter me dus bij haar kan ik dan steun zoeken en dat is zeker wel fijn.
groetjes simone


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 13:48

Ik ga wel weer op zoek naar een andere pony,eentje van 8 tot 12 jaar of ouder.ook neem ik dit keer mijn instructrice mee,zei heeft veel ervaring met het kopen van een paard en zei weet goed hoe ik rij enz...
En russel,ik denk zelf dat ik wel de ervaring heb om met paarden om te gaan alleen zijn goldie en jordy toch niet de makkelijkste paarden.Als Goldsie niet had geweefd had ik goldie trouwen gewoon gehouden.
igg bedankt voor jullie adviesen! daar ben ik heel blij mee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers