Eerste verslag Laura uit USA!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 09:08

Vanmorgen vond ik een mailtje van Laura in mijn mailbox, met haar eerste belevenissen in het Summercamp in de USA. Lees mee!

-----------------------

Hey you guys...
Nou ik had al verteld over mijn vlucht he? Dat ging allemaal goed. Gisteren echt 8 uur in de bus gezeten... oh boy. Damn dat was echt lang. Eerst hadden we een Peter Pan bus, toen om 4 uur werden we afgezet bij een vaag busstation waar we een uur moesten wachten. Toen weer 3 uur met een greyhound bus. En Thessa maar slapen id bus, dat kon ik dus niet he dan werd ik misselijk. Dus heb een beetje gelezen en met de Amerikanen gepraat; die waren trouwens heel erg aardig want op dat busstation vroegen we een beetje hou en wat, en toen was er een man, een stelletje en de buschauffeur die ons de hele tijd kwamen zeggen wanneer we waar moesten zijn. Erg tof dus. Ook zat daar een vrouw die vroeg of ik het boek leuk vond (Maeve Binchy) dat las ze ook graag. Ze vond het erg grappig dat het in het Nederlands was Lachen

Nou om half 9 's avonds kwamen we aan en werden we opgepikt door Janice van kamp. Nou om 9 uur is het dus al donker in Vermont he!! Dus na nog en uur met de auto (oh men) kwamen we in het donker aan op het kamp. Ben dus maar direct mn bed in gedoken.

Vanmorgen om 6.30 op... Ze hebben hier ook een of ander vaaage traditie dat ' Farwell time' een uur eerder is. Ik schrijdf dit nu dus om half elf, maar half 10 Farwelltime. Te vaag. Maargoed, 's ochtends de paarden eten gegeven en daarna gingen we rijden. Ik ging eerst kijken terwijl Scruff en Belinda gingen rijden, Maar Belinda viel twee keer achter elkaar van Cedric af dus kwam Leanne en die vroeg of ik het wilde proberen. Ik de cap op, denk 'dat doen we even' De Medical staff stond nog te kijken, maar alles ging goed. Dus die gingen weg.. gaat dat beest me toch gemeen bokken... Dat zat ik nog wel uit maar toen ging ie half steigeren dus wilde ik naar voren zitten en toen gaf ie een gemene bok. Nou daar lag ik dus.. EERSTE DAG EN DAN VAL IK VAN EEN PAARD... grrrr. Ik was ook echt total loss.. hehe all bruised... maargoed. Ben direct geholpen door de Nurse die maar weer geroepen was en toen heb ik een half uur op de infirmerie gelegen. Ik zit dit dus te typen met verkrampte schouders en een blauwe nek. Verder niks ernstigs gelukkig.. zo nog even terug naar de infirmerie voor mn 3e ibuprofen en een hotpack en massage.. *LOL*

So far the horses... Wat was ik boos op die stomme Cedris. Maar later bleek dus dat het aan het zadel lag. Dat lag gewoon zo slecht dat ie bij galop echt vreselijk in de beweging gestoord werd en dus ging bokken. Gelukkig lag het niet aan mijn rijkunst Knipoog

's Middags zijn de eerste meisjes aangekomen, en hebben we evaluation gehouden (kijken hope goed ze kunnen rijden) Het is heel erg wennen om al dat gedoe in het Engels te doen, al die termen. Nou daarna gepoetst enzo en dat ging allemaal goed. Het zijn schattige meisjes wel, sommige wel verwend Knipoog (eentje begon me toch te krijsen, we dachten dus dat ze gebeten was, bleek dat ze een staartzwiep gekregen had... nounou)

Het is wel allemaal erg officieel hier, allerlei soorten gebeden voor het eten, leidjes en een ' closing' 's avonds; met z'n allen in een kring staan met de handen vast en dan zingen enzo. Ugh.. Maarja. Het eten is wel horrible.. na twee dagen Macdonalds vandaag weeeer vieze hamburegers gegeten.. mashed potatoes en hamburgers bij de lunch.. groce. Nou de andere counselors zijn wel heel aardig, maar je merkt wel heel goed dat ik later gekomen ben. En sommige zijn wat ouder en die doen dan een beetje kleinerend dat vind ik een beetje vervelend af en toe. Verder mensen uit Isreal, Aussie, Zuid-Afrika, etc... geweldig.

Nou ik ga stoppen, heb al lang moeten wachten op de comp en er is nog een rij. Ik mag 1x pw mailen als het goed is, dus tot over een week. Erg veel groetjes, en heeeeel veel brieven/mails etc schrijven he.. vind ik erg leuk. Groetjes allemaal, en vertel me hoe het op het thuisfront is. Veel liefs,

Dutchie Laura Z *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 10:16

Roos, ik zal wel ff replyen naar het adres waar dit mailtje van afkomstig is (haar vader of broer volgens mij). Dan laat ik het hier wel weten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Coalizione, dazai, haffiefreak, IASCrawler, knockout1, Lauss_, Lucy_121, Lugea, marga1, nick_en_ik, StonedRomy, Zoe_97 en 107 bezoekers