Voor het eerst op Sjaak gereden, ging heel goed!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Voor het eerst op Sjaak gereden, ging heel goed!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 12:45

Een poosje geleden:
Monique had een nieuw paard gekocht die Saakje heette, maar we hadden vanaf het begin al gezegd dat het Sjaak werd.
Nadat ze gewend was in Drogteropslagen, mocht natasja er even op rijden, terwijl ik op Jørgen, het zoontje van Monique pastte, die is 1.5 jaar.
Toen ze hadden gereden, afgezadeld en Sjaak naar de wei hadden gebracht, kwamen ze binnen nog even iets drinken en vertellen dat het heel goed was gegaan.
Party!!
Gisteren:
Ik ging nadat ik van de manege weerkwam, Sjaak uit de wei halen. Eerst een heel eind sjouwen, want ze liepen helemaal achterin het land. Toen liep ik weer met Sjaak naar voren, en Freke er achter aan. Voorin deed ik het draadje los en op de 1 of andere manier wist Freke half uit het weiland te komen. Superpaard Freke is gelukkig goed opgevoed: ik gaf haar een zetje en ze liep zo achterwaarts het land weer in.
Party!!
Bij de ring aangekomen: Sjaak vastgezet en gegeten.
Na het eten hebben Monique en ik haar geborsteld en voorzichtig opgezadeld, omdat ze een tijd niet onder het zadel was geweest.
Party!!
Natasja was inmiddels gearriveerd en we gingen met naar de bak met de longeerlijn- en zweep. Met z'n 2-en, want Monique moest nog even bellen of zo.
We hadden haar een poosje gelongeerd, toen Monique er aan kwam op Natasja haar fiets.
Party!!
Toen mocht ik op het zadel hangen en heel voorzichtig men been eroverheen leggen. Alles ging keigoed en na een poosje gestapt en gedraaft te hebben, vroeg Monique of ik wou galloperen. Dat wilde ik wel en eerst proberen aan de longeerlijn, maar welke hulpen ik gaf, madame ging zelfs na de adviezen van Monique gewoon keihard draven. Daar moeten we dus nog even wat aan doen.
Party!!
Maar vanaf het eerste moment, dat ik op haar zat klikte het gewoon.
Natasja baalt als een stekker dat het zo goed klikt, die denkt natuurlijk dat zei nu nooit meer op Sjaak mag rijden, maar ze weet zelf ook wel dat dát niet waar is. Monique zei ook dat ik echt goed bij haar pas en ik ben nog steeds erg happy.
Het is jammer voor Natasja, maar goed. Het is gewoon ware liefde, zwijmel, zwijmel. Lovers
Party!!
Groetjes Jellisa

frekemeisje
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:14

ik kan er wel tegen hoor maar ik vind het gewoon heel jammer dat er nu iemand anders op gaat want ik vind het zo'n schattige merrie
nou en IK mag er wel eens op rijden

groetjes natasja Extreme duivel

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 22:30

Party!!
natuuuurlijk mag dat!!!
Party!!
monique heb haar niet speciaaaaal voooooor mijjjjjjj gekooooooocht hooooor......
Party!!
-x-x-x- jellies
Party!!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:00

kan dit niet verder per pebe, groei op zeg Verward

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 14:57

j*z*s zeg, ben je sjaggerijnig of zo???
wel eens gehoord van P.B.???
waarom zouden we.
we zijn zusjes en wonen in het zelfde huis, hoor.
mag je me tog ff uitleggen wat pebe is...