MY GOD, Jamey's geschiedenis heb ik bijna compleet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

MY GOD, Jamey's geschiedenis heb ik bijna compleet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 15:04

Misschien wisten jullie het wel,
ik was bezig met het zoeken naar de vorige eigenaren met Jamey. Slechts met 1 persoon ben ik in contact gekomen. Snoika hete de merrie die zijn vond dat erg op Jamey leek. Van haar heb ik helaas niks meer vernomen. Ik besloot het op te geven. Maar toen PB'de Annetjuh mij hier op bokt aangezien ze Jamey erg veel vond lijken op Fury, een manegepony. Die is een jaar geleden verkocht omdat hij begon te bokken en wild begon te doen (er vandoor gaan etc). Vandaag heb ik haar foto's van Fury binnengehad, en het is gewoon hetzelfde paard! Jeeetje, ik zit hier nu met trillende vingers te typen. Van blijdschap of...? In ieder geval, Jamey heeft bij mij nog NOOIT gebokt... Jamey gaat NOOIT weg! Ik kan me Jamey helemaal niet als manege-paard voorstellen. Aangezien ze er een bloedhekel aan heeft als andere mensen op haar gaan.

Ik zal vanavond even toestemming aan Annetjuh vragen om foto's van fury hierop te zetten en foto's van jamey, zodat jullie kunnen vergelijken...

Om my god... Bloos

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:57

Dat is wat! Ben je toch nog iets wijzer geworden. Misschien is die manege weer een aanknopingspunt om verder te zoeken?