AHA-erlebnis......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

AHA-erlebnis......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 15:43

Soms heb je van die momenten......

Wat vooraf ging:
Fab kan een enorme zeikdoos zijn soms, ze schrikt van het minste of geringste!!!!!! Echt dat ze zomaar ineens opzij kan springen en zo. Jongigheid is het niet meer Haha! ze is inmiddels 15.........

Vroeger liet ik me wijsmaken dat het aan mij lag; ik zat overal naar te kijken war ze bang voor zou kunnen zijn......zeiden ze.......

Inmiddels zijn we heel wat jaren verder, en in grote lijnen wordt het wel beter (we zijn inmiddels Z1), maar toch......af en toe kan ze zich nog wel wezenloos schrikken. Ik zie dan eigenlijk nooit waarvan ze dan schrikt.......tot ik vandaag zelf heeel erg schrok...........we waren aan het uitstappen en ik zat half te dromen op Fab, en ineens schrik ik van het bordje K wat me ineens in het oog sprong (figuurlijk dan he)......waarom snap ik niet........maar ik had meteen wel zoiets van......AHA......oh....zou d at he tnou zijn wat Fab steeds heeft? Dat ze heel geconcentreerd bezig is en dan ineens iets waarneemt in haar ooghoek en al schrikt voordat ze zich realiseert wat het is!!!!!!!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:45

Heel herkenbaar! Dat heeft Pablo dus heel sterk, die kan zich zo concentreren op mij en zijn werk dat hij zich wezenloos schrikt van een kuil in de grond. Ik weet ook heel goed wanneer het echt is, dan doet hij nl een sprong opzij en gaat dan gewoon door met werken. Als hij er echt uitnaait, is er iets anders aan de hand.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:48

Dat zou het kunnen zijn.
Ik schrok mezelf ook rot gisteren ik zit op de derde verdieping, kijkt er opeens een man om het hoekje van het raam *brrr mijn hart zat in mijn keel*. Maar het was de glazenwasser.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:43

hahaha, mooi verhaal Fab. Haha!
ja...zo zou je het ook idd kunnen zien! Ik denk dat daar zeker wat inzit.

Alleen, Noblesse schrikt bv ook aan de longe of bij het losgooien.
dus voor hem gaat het zeker niet op, al zou ik dat wel mooi vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:54

Ik las de titel en dacht dat je naar een concert was geweest Haha!
Zelf heb ik wel eens het idee dat ze er een spelletje van maken om onder het werk uit te komen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:02

Haha ik dacht dat ook van het concert...aangezien Karin er eens een topic over had gestart.... *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:07

haha, echt grappig.
Soms ben je idd zo bezig....de beide paarden die ik rij hebben dat ook. Ik had het laatst met een klein stukje plastic dat in de bak lag (van de kuilpakken). We waren er al 20 keer langs gegaan en ik was al verbaas dat ze niet schrok, ineens werd ik zowat gelanceerd.....

Ik ben heel lang enorm beduveld door m'n kleine merrie, letterlijk jaren kreeg ik haar niet door één bepaalde hoek in de manege, stapt er een vriendin van mij op (die dat niet wist), en die rijdt zo diie hoek door, alsof er niks aan de hand was.....misschien ligt dat wel aan mij, of ze probeerde idd onder het werk uit te komen.
Ik heb er nu iig niet veel problemen meer mee, bedenk ik me opeens.

Maareh, als jullie nou allebei zo schrikkerig gaan doen, dan komt het niet goed hè Knipoog Knipoog

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 01:38

Ilindra schreef:
Ik las de titel en dacht dat je naar een concert was geweest Haha!
Zelf heb ik wel eens het idee dat ze er een spelletje van maken om onder het werk uit te komen.


Dat is het bij Fab zeker niet, ze werkt keihard voor me, en kan dan ineens bij het uitstappen bijvoorbeeld een beetje lopen suffen en zich dan gigantisch kapotschrikken van een blaadje met een verkeerde kleur Verward vaak weet ik niet eens waarvan ze schrok.....

Vroeger op de club maakten ze mij inderdaad wijs dat het aan mij lag, ik zou zelf alles teveel zien als mogelijk schrikaanjagend object voor mijn paard, maar daar zijn ze inmiddels wel van teruggekomen:D

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 09:06

Zo kan Pablo ook om iets heel onbenulligs vreselijk schrikken. Dat heeft nogal wat gevolgen, want hij kan nu niet meer vast staan. Van de meeste dingen waarvan ik zou schrikken blijft hij gewoon bij staan, niets aan de hand. Maar van die kleine onverwachte geluiden die ik meestal niet merk kan hij enorm flippen met alle gevolgen van dien. Hij is zo al twee keer achterover geklapt tijdens hangen omdat hij schrok, terwijl hij daarvoor gewoon stond te dutten! Hij staat nu los op de poetsplaats en dat gaat perfect.

Hij kan soms ook enorm schrikken van zijn eigen schaduw in de bak. Dagen of weken gaat het goed en ineens ziet hij wat op de grond. Ook ik werd ervan beschuldigd dat het aan mij lag, maar ik zag die schaduw meestal niet.

Nu weet ik dat het soms kan gebeuren. Ik trek me er niets van aan en ga gewoon door met poetsen of rijden. Helaas is hij een paar weken geleden geschrokken van een stom emmertje en gelijk een flinke misstap gemaakt. Dus kreupel ...... suffert.....