[VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:12

Gefeliciteerd!!! Gelukkig nog een mini onderweg!

Gezien jouw gezondheid, is de kans daar dat tegen de tijd dat veulen er komt, jij weer opgeknapt bent?

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:16

Wat fijn dat ze drachtig is ! Ik duim voor het komendf jaar !

shaddy82

Berichten: 1845
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:20

*\o/* Mooi nieuws, gefeliciteerd *\o/*

Whizz
Berichten: 1040
Geregistreerd: 24-06-07

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:29

Wat goed, gefeliciteerd! En ik was de hint al lang vergeten :D

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 20:31

Dido2316 schreef:
Dan ben ik ook oud, heerlijk programma! <3

En fijn dat de kleine spruit er nog zit, dat is het allerbelangrijkste!

:j *\o/*


Muga schreef:
Gefeliciteerd!!! Gelukkig nog een mini onderweg!

Gezien jouw gezondheid, is de kans daar dat tegen de tijd dat veulen er komt, jij weer opgeknapt bent?

De verwachting is elke keer “deze behandeling gaat wat doen!” en dan gebeurt er vrij weinig. -O- Maar ik mag hopen dat er tegen dan wel wat is aangeslagen.
Ik heb gewoon nog goede hoop. :j

jokari schreef:
Wat fijn dat ze drachtig is ! Ik duim voor het komendf jaar !

<3 *\o/* Hopen op gezonde merrie en veulen!

shaddy82 schreef:
*\o/* Mooi nieuws, gefeliciteerd *\o/*

:D Dankjewel! Ben heel blij!

Wat zeggen jullie? volgtopic openen?
Moet ik wel even foto’s zoeken en tekst knippen en plakken uit mijn archief (analyse bloedlijnen, handig dat ik al een hele database heb van hengsten en combinaties… :o )

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 20:31

Whizz schreef:
Wat goed, gefeliciteerd! En ik was de hint al lang vergeten :D

Hij is hier blijven hangen omdat mijn BFF :') met appeltaart kwam aanzetten toen Muzanna de eerste keer drachtig was en ik echt :o? was.

FriesWytske
Berichten: 9898
Geregistreerd: 05-08-06

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:36

Gefeliciteerd.

Je hoeft van mij niet een apart volg topic aan te maken. Je mag hier gerust verder posten. Is gezien jouw gezondheid misschien ook een stuk makkelijker.

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:37

Waku waku ken ik nog wel, maar de hint ging ook aan mij voorbij haha.

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

amaniblauw

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:03

Gefeliciteerd!! Vond ze de appeltaart lekker? :+
Nou duimen voor jou dat je behandeling wel wat doet.
Een volgtopic is leuk maar hier kan ook als je weinig energie hebt.

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:10

Ik snapte de hint niet direct maar je mag me wakker maken voor appeltaart :D

Super nieuws dat de kleine nog lekker binnenin geplakt zit!! *\o/*

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 21:49

FriesWytske schreef:
Gefeliciteerd.

Je hoeft van mij niet een apart volg topic aan te maken. Je mag hier gerust verder posten. Is gezien jouw gezondheid misschien ook een stuk makkelijker.

Ik ga hier absoluut verder posten. Een volgtopic elders is vooral om alles over de dracht netjes bij elkaar te houden en voor mensen die alleen de dracht willen volgen.

Ik wil dit topic sowieso bij blijven houden als hoofdtopic zeg maar. :j Dus in dat opzicht is het niet dat ik er echt 2 moet bijhouden en mensen er 2 “moeten” gaan volgen.


Moirin schreef:
Waku waku ken ik nog wel, maar de hint ging ook aan mij voorbij haha.

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

:D
Hij was ook wel subtiel.


amaniblauw schreef:
Gefeliciteerd!! Vond ze de appeltaart lekker? :+
Nou duimen voor jou dat je behandeling wel wat doet.
Een volgtopic is leuk maar hier kan ook als je weinig energie hebt.

Muzanna heeft al jaren geen appel meer gehad. -O- :+
Dus geen appeltaart voor haar.
Ik heb wel een OP klaar voor een MK topic maar of ik veel ga posten weet ik nog niet. Dit blijft sowieso mijn vaste stek hier.

En dankjewel. <3


Berdien schreef:
Ik snapte de hint niet direct maar je mag me wakker maken voor appeltaart :D

Super nieuws dat de kleine nog lekker binnenin geplakt zit!! *\o/*

Ik bak volgens velen een erg goede appeltaart. Ooit als ik weer beter ben kom je maar eens een stukje proeven. :Y) Y)(^)

Even wachten tot mijn echtgenoot foto’s voor me upload en linkt en de tekst bij elkaar zet en dan kan ik de aankondiging of een volgtopic plaatsen zodra mijn eigen mini hier in dromenland is. :')

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 22:57


Dyphusion
Berichten: 1025
Geregistreerd: 16-08-11

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:27

Wat een goed nieuws *\o/* Hopelijk staat er over 10 maanden een gezond veulen naast in het inmiddels weer zonnige zuiden ;)

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 12:09

Jorieke serieus, wát een uitleg in dat andere topic. Respect voor jou hoor, ook al heeft manlief geholpen.

Ik duim voor een gezonde dracht, met een veulentje dat heel mooi aan je verwachtingen voldoet.

Ik eet trouwens heel graag appeltaart. :') :D

Neon

Berichten: 4925
Geregistreerd: 03-07-06

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:25

Appeltaaaaaarrrrttt *\%/* *\%/* *\%/*


Yay fijn dat ze zwanger is :D

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:17

Oh ik ben zo blij voor jullie! *\%/* Gefeliciteerd!! :D
Echt waar, jullie verdienen het om eindelijk eens wat geluk te hebben. <3
Hopelijk verloopt de dracht voorspoedig en staat er snel een prachtig veulen naast Muzanna. *\o/*

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:08

JoSav schreef:
In mijn kring is het bij getroffenen vooral gebleven bij waterschade, maar niemand is voor langere tijd ontheemd. Al kennen zij wel weer mensen bij wie dat wel het geval is en het is echt zo verdrietig. :(
Ik wil zo graag helpen. -O- Meer dan een noodpakket en giften en kijken wat je netwerk kan bieden zit er hier helaas niet in.

Ik moet wel zeggen dat de saamhorigheid heel mooi is om te zien. Het is ook niet zo van het is een week geleden je redt je nu maar weer lekker zelf.


Heftig zeg. Om die reden die jij noemt, ben ik een inzamelingsactie begonnen met een plaatsgenootje. Dankzij hulp van mensen op de juiste plekken (plaatselijke cafetaria die elke klant een papier meegeeft van onze actie, de plaatselijke krant die een advertentie sponsort en een vrachtwagenchauffeur die heeft aangeboden om te rijden) hopen we volgende week zaterdag (hopelijk!) met een vrachtwagen vol spullen die kant op te rijden. En als we er dan meteen zijn, hopen we daar ook de handen uit de mouwen te steken (als m'n lijf meewerkt tenminste). Je zou al die mensen zo graag de zorg uit handen willen nemen. In België en Duitsland schijnt het nog erger te zijn. Dorpen die nu nóg zonder stromend water en electra afgesloten zijn van de buitenwereld. |(
Maar de saamhorigheid is hartverwarmend <3

Dat grapje over de appeltaart ken ik niet. Zal wel voor mijn tijd zijn. Maar ik lust zeker appeltaart! Waar moet ik zijn? :D

Jij heel veel sterkte met je lijf. Geniet van je mooie dames. Op naar een mooi veulentje volgend jaar! *\o/*

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 20:32

Dyphusion schreef:
Wat een goed nieuws *\o/* Hopelijk staat er over 10 maanden een gezond veulen naast in het inmiddels weer zonnige zuiden ;)

Daar teken ik voor! :D Inclusief dat laatste. :))

jokari schreef:
Jorieke serieus, wát een uitleg in dat andere topic. Respect voor jou hoor, ook al heeft manlief geholpen.

Ik duim voor een gezonde dracht, met een veulentje dat heel mooi aan je verwachtingen voldoet.

Ik eet trouwens heel graag appeltaart. :') :D

Ik hou een document bij met analyses van hengsten omdat ik vaak vragen krijg voor advies. Dus vooral knippen en plakken. :D
Je mag best een stukje appeltaart komen eten hoor, als het veulen er is volgend jaar. :)) Op dit moment ben ik niet in staat te bakken, maar hopelijk tegen dan wel weer.

Neon schreef:
Appeltaaaaaarrrrttt *\%/* *\%/* *\%/*


Yay fijn dat ze zwanger is :D

Y)(^) **\O/**

Retjethorse schreef:
Oh ik ben zo blij voor jullie! *\%/* Gefeliciteerd!! :D
Echt waar, jullie verdienen het om eindelijk eens wat geluk te hebben. <3
Hopelijk verloopt de dracht voorspoedig en staat er snel een prachtig veulen naast Muzanna. *\o/*

<3
Hoe is het met jouw mooie trio?

amber15 schreef:
Heftig zeg. Om die reden die jij noemt, ben ik een inzamelingsactie begonnen met een plaatsgenootje. Dankzij hulp van mensen op de juiste plekken (plaatselijke cafetaria die elke klant een papier meegeeft van onze actie, de plaatselijke krant die een advertentie sponsort en een vrachtwagenchauffeur die heeft aangeboden om te rijden) hopen we volgende week zaterdag (hopelijk!) met een vrachtwagen vol spullen die kant op te rijden. En als we er dan meteen zijn, hopen we daar ook de handen uit de mouwen te steken (als m'n lijf meewerkt tenminste). Je zou al die mensen zo graag de zorg uit handen willen nemen. In België en Duitsland schijnt het nog erger te zijn. Dorpen die nu nóg zonder stromend water en electra afgesloten zijn van de buitenwereld. |(
Maar de saamhorigheid is hartverwarmend <3

Dat grapje over de appeltaart ken ik niet. Zal wel voor mijn tijd zijn. Maar ik lust zeker appeltaart! Waar moet ik zijn? :D

Jij heel veel sterkte met je lijf. Geniet van je mooie dames. Op naar een mooi veulentje volgend jaar! *\o/*

Diep respect dat je in actie bent gekomen voor de mensen die getroffen zijn door deze ramp. En lief ook dat je aan mij denkt.
Ik zeg volgend jaar een meeting na de geboorte van Muzka II allemaal aan de appeltaart. :D

CarinaR

Berichten: 11948
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:15

Wat fijn dat ze nogsteeds zit!

Ik weet niet wat je hebt, maar wil je wel een dikke virtuele knuffel geven en sterkte.

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:54

JoSav schreef:
amber15 schreef:
Heftig zeg. Om die reden die jij noemt, ben ik een inzamelingsactie begonnen met een plaatsgenootje. Dankzij hulp van mensen op de juiste plekken (plaatselijke cafetaria die elke klant een papier meegeeft van onze actie, de plaatselijke krant die een advertentie sponsort en een vrachtwagenchauffeur die heeft aangeboden om te rijden) hopen we volgende week zaterdag (hopelijk!) met een vrachtwagen vol spullen die kant op te rijden. En als we er dan meteen zijn, hopen we daar ook de handen uit de mouwen te steken (als m'n lijf meewerkt tenminste). Je zou al die mensen zo graag de zorg uit handen willen nemen. In België en Duitsland schijnt het nog erger te zijn. Dorpen die nu nóg zonder stromend water en electra afgesloten zijn van de buitenwereld. |(
Maar de saamhorigheid is hartverwarmend <3

Dat grapje over de appeltaart ken ik niet. Zal wel voor mijn tijd zijn. Maar ik lust zeker appeltaart! Waar moet ik zijn? :D

Jij heel veel sterkte met je lijf. Geniet van je mooie dames. Op naar een mooi veulentje volgend jaar! *\o/*

Diep respect dat je in actie bent gekomen voor de mensen die getroffen zijn door deze ramp. En lief ook dat je aan mij denkt.
Ik zeg volgend jaar een meeting na de geboorte van Muzka II allemaal aan de appeltaart. :D


Ik vind het zo fijn om iets te kunnen doen.

En die meeting, goed idee :D

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:22

Ik vind dat van die meeting een goed idee. :D

Mri

Berichten: 15308
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:27

Stiekem ben ik "blij" te lezen dat je documentatie ook is omdat veel mensen advies aan je vragen :o

Ik hoop dat mijn meiden (net 1 en bijna 3) ook paardengek worden/zijn.
Ik heb gezegd dat er alleen een paard komt als de meiden het ook leuk vinden en gemotiveerd zijn. En voor mij is al wel duidelijk binnen welk ras ik opzoek zou willen gaan. Dus zodra mijn meiden "oud genoeg" zijn hoop ik bij jou aan te kunnen kloppen voor 1) een fok product of 2) advies voor aanschaf :D

Ik heb echt heel erg veel bewondering voor jouw fokvisie en bijbehorende research. Petje af!

Oh, en die appeltaart? Klinkt goed!
Maar dan toch nog wel een tipje;
Lekker iedereen zelf gebakken appeltaart mee laten nemen!
Kan je meteen een smaaktest ervan maken om het beste recept te verkrijgen. En de prijs voor de winnaar? Eeuwige roem, mag voor de geboorte van Muzka III weer taart bakken en pp de foto met Muzka II

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:33

De appeltaart is een deal! Absoluut! En als je eens een keer echt vast loopt of je hebt een extra handje nodig: gerust laten weten! Groningen is niet zo ver van Friesland af :D dus ik kom met alle plezier een keer helpen als da nodig is :j

silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 16:41

De afgelopen tijd heb ik weinig gebakken en appeltaart bak ik sowieso al zelden, maar laat ik nu net (vlak voor het topic geopend te hebben) een appeltaart uit de oven halen. Toeval bestaat niet, toch?!

Spoiler:
Afbeelding


Ondanks dat het "nieuws" al een aantal dagen oud is, gefeliciteerd! *\o/* Gaaf dat het weer gelukt is en om het te mogen volgen.

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 22:14

silverdapple schreef:
De afgelopen tijd heb ik weinig gebakken en appeltaart bak ik sowieso al zelden, maar laat ik nu net (vlak voor het topic geopend te hebben) een appeltaart uit de oven halen. Toeval bestaat niet, toch?!

Spoiler:
[ [url=m/jv9obY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ondanks dat het "nieuws" al een aantal dagen oud is, gefeliciteerd! *\o/* Gaaf dat het weer gelukt is en om het te mogen volgen.


Compleet off-topic maar van deze taart wil ik heel graag het recept!