Wedstrijd verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 17:06

Hoi!

Vandaag had ik wedstrijd op de manege. Moest vanmorgen om 7 uur opstaan Gaaaap en dat op zondagmorgen...
Om 9 uur was ik op de manege, gelijk ff kijken bij Bassie of zijn vlechten nog goed zaten die ik er gisteren al gemaakt had. Daarna poetsen en zenuwachtig zijn *LOL*

Ik moest om 11:16 uur starten dus om half 11 ging ik maar eens zadelen...toen deed Bassie supervervelend en probeerde mij zelfs te bijten tijdens het aansingelen! Effe op zijn plaats gezet dus!

Het losrijden ging verder wel goed, hij was een beetje springerig en snel, maar ik kon hem gelukkig wel bij me houden.

Toen de proef zelf...ikzelf ben er niet helemaal tevreden over, want het ging een stuk slechter dan de vorige keer vond ik.

Maar...*trommelgeroffel* ik ben 1e geworden!!! met 155 punten!

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 17:09

gefeliciteerd goed zeg jou dag kan niet meer stuk Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! en nu een feestje bouwen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:57

Netjes!! Leuk, weer een eerste prijs erbij!! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:55

heeey leuk joh! mooie beker? wel oliebol net 155 echt net geen wp!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 16:26

Hoi!

Ja ik heb een mooie beker "grinnik" die staat nu te pronken in de huiskamer, mijn moeder helemaal trots, was bijna in tranen en ik zat echt zo van 1e dat kan toch niet??? Hebben ze echt geen vergissing gemaakt? Haha...tja 155 punten, het is een onderlinge dus telt toch niet mee, maar in principe is dat wel jammer. De jury was niet zo heel vrijgevig in het geven van punten.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 17:48

He wat cool ineke!!!
Jammer dat ik niet kon komen. Heel jammer.
Maar heeeel erg gefeliciteerd met je eerste plaats!
Party!! Party!!
Clubkampioen worden?!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 20:19

Ja als ik de volgende wedstrijd weer 1e word ben ik clubkampioen!! Dat lijkt mij gaaf!!! Denk dat ik de volgende wedstrijd dus nog zenuwachtiger zal zijn Scheve mond\

Het geeft niet hoor dat je niet kon komen, misschien de volgende keer wel.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:14

Gaaf!!! Jij ook al eerste, dat was dus een vruchtbaar weekendje voor ons! Kan me voorstellen dat je moeder dacht: is dat geen vergissing, want ik dacht hetzelfde... Kon het ook niet geloven, zo van: ze hebben vast verkeerd geteld. Maar nee hoor, echt eerste! Geniet er maar van!