[VOLG] Nieuwe rescue

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:40

Jeetje wat een verhaal weer hahahahaha maar gelukkig alle chickies compleet :D

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-21 17:56

Ja gelukkig wel.

Ik heb gisteren op Vincent gereden en omdat Ollie aar stond te weven, bang om achter te bliven, heb ik die ook maar meegenomen, maar dathad nog wat voeten in aarde.
Ik had Vincent opgezadeld en Olímpio er naast vast gezet en deed toen het hoofdstel om en haalde het opstapje om op te stijgen. Vincent deed nog even een stapje vooruit en achteruit, maar uiteindleijk had hij niet veel ruimte om gek te doen en ik zei ook maar even dat het geen zin had, want ik zou er toch echt op gaan en toen kon ik er op. Toen moest ik Ollie nog losmaken.
Nou denk maar niet dat Vincent dichtbij genoeg kwam zodat ik bij het touw kon!
Dus moest ik er weer af, touw even los over het muurtje gelegd waar ik er er wel bij kon en meteen ook maar nog slimmer het gewoon in mijn hand houden bij het opstijgen.
Toen kon het hek open en gingen we op pad. Ollie blijft altijd keurig naast lopen. Ik reed als snel met 1 hand, we gingen toch alleen maar en over het land en hoewel ze heel even de sokken erin zetten en bijna gingen draven, ontspanden ze snel en werd er op los geproest.
Ik wilde even testen of Vincent, als goed Lusitano, niet gewoon "op gedachten" gereden kon worden. Dit gedachtenlezen dat ze lijken te doen komt doordat ze heel subtiele veranderingen in je houding voelen.
Ik keek zo voorme uit een beetje in de richting, schuin naar links waar ik wilde gaan, en jahoor, daar ging hij, hoefde helemaal niet te sturen.Om er zeker van e zijn dat het geen toeval was liet ik een scherpe weniding naar rechts volgen en dat deed hij ook en ook alle opvolgende wendingen, subtiel tot scherp.
Dus had ik het er laatst nog over dat je je hele gewicht in de strijd moet gooien, nu blijkt dat hij ook gewoon op kijken waar je heen wilt reageert en dat het dus gewoon protest is als hij dat niet doet.
Enfn, ik wordt steeds een beetje wijzer betreffende de gebruiksaanwijzing en we raken blijkbaar goed op elkaar ingesteld, maar ik heb nog steeds het idee dat veel van de bui van hem afhangt.

Ik heb trouwens bericht gekregen dat mijn vrijwilliger waarschijnlijk niet kan komen als ik op vakantie wil, dus naarstig op zoek naar vervanging.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-21 14:04

Ik heb vandeweek ´smorgens vroeg nog wat foto´s kunnen schieten van Vincent in spel met Chico, maar nu pas van mijn camera gehaald.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna ging hij achter Ollie aan, maar die had geen zin, dus het eindigde in grazen...

Afbeelding

Afbeelding

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-21 14:22

Ik heb ook nog foto´s van alle paarden in de bloemetjes van vandaag , maar ik moet zo naar de kapper en dat moet dus even wachten met plaatsten.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

kally
Berichten: 5239
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:04

Heerlijk om te zien dat het een leuk clubje wordt die zo lekker kunnen ravotten...

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:33

Wat heerlijk speels is die witte lobbes nog <3 heerlijk stel zo.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-21 11:01

Ook wel leuk Olímpio is een draver en draaft ook gewoon als de rest in galop is, maar met Vincent samen is hij altijd aan het galopperen, zelfs helemaal in sinc.

Vanmorgen ging hij weer na het spelen met Chico achter Ollie aan, maar de ging snel naar Pocotó voor steun! En Vincent heeft al door dat met haar niet te sollen valt, bovendien heeft ze ook nog een bodyguard in de vorm van Gandhi, dus toen ging hij maar grazen.

Een greep uit de foto´s van gisteren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:37

Ze zitten allemaal echt goed in hun velletje <3

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-21 12:42

Er zit wel veel te veel in sommige velletjes :+ Chico barst weer bijna uit zijn voegen en Pocotó lijkt hoogdrachtig.


Gisteravond waren de nieuwe kippen op stok gegaan op de stokken die de stal van Ollie afsluiten. Twee op de bovenste en 1 eronder, dus ik snel mijn camera halen. Zaten ze er al niet meer. Maar 1 zat op de kont van Ollie. Die was het daar niet zo mee eens en begon te lopen. De kip ging niet mee in de beweging en viel er met veel gefladder dat voor een zachte landing zorgde, er achterover van af.

Afbeelding

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 14:51

Hahahahaha nog braaf dan Ollie dat ie alleen ging lopen :D

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-21 15:00

Ja, zo is hij dan ook wel weer. Ze slapen ook in een hoek van zijn stal, hij zal ze geen kwaad doen, maar óp hem zitten is een brug te ver.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-21 21:24

Ach die arme kip heeft ook geen mazzel hoor. Ik ging vandaag op Ollie rijden en nam Vincent mee. Beetje eigenbelang omdat Olímpio dan rustiger is. O:)
Maar ik had dus Ollie opgezadeld en ging Vincent van stal halen, zat die kip op zijn kont.
Bleef ook lekker zitten toen hij begon te lopen, maar toen we de hoek omdraaiden, fladderde hij eraf naar de muur waar de andere kippen zaten. Maar die kip vindt het dus echt lekker, zo´n warm hoog paard. :D
Voordat ik opsteeg draaide Vincent nog half richting stal, zo van "je hoeft me niet mee te nemen hoor" maar ik nam het touw in de hand, en nam het wat strakker en hij draaide onmiddelijk al weer mijn kant op, klaar voor "het werk".
Ik had bij Ollie voor de verandering de sidepull eens omgedaan en, óók voor de verandering, we draaiden eens rechtsaf voor het huis langs een stuk op waar ik eigenlijk nooit rijdt.
En het is jammer dat ik steeds bij ondergaande zon rijdt, want het staat daar vol met bloemen en dat maakt mooie plaatjes. Vincent loopt niet echt goed naast Ollie, maar hij is verder wel braaf. Maar hij is liever het bereden paard, dat is wel duidelijk.
Ik probeer me zo goed mogelijk aan mijn schema tehouden, maar met de regenachtige dagen en hetheel alte binnen komen van de paarden soms, is het niet altijd mogelijk.

Vorige week heb ik trouwens Gandhi´s staart gewassen en dat vindt hij allemaal prima, maar water met schuim dat dan voorbij zijn benen komt drijven is weer doodeng. Hij trok wat aan zijn halterpuw maar ging gelukkig niet echt hangen en kalmeerde ook vrij snel omdat ik verder deed of mijn neus bloedde. Het is ook niet de eerste keer dat ik zijn staart was en ik heb hem ook wel afgespoten, maar in de twee jaar droogde hebik de tuinslang niet gebruikt, dus hij was het niet meer gewend.

Ik zit trouwens met een oorontsteking. Mijn buurvrouwvriendin had het al een tijdje en nu gisteravond had ik ineens felle steken. Zag er helemaal lichtflitsen van. Snel gaan stomen en ijs er tegen en dat heeft goed geholpen. Ik ben in elk geval niet met pijn wakker geworden. Ik benwel na het paardeneruit aten en honden uitlaten weer in bed gekropen om nog een paar uur te slapen. ik voel het nog wel, maar het is niet zo erg als gisteravond.

Had trouwens raar gedroomd. Ikwas met de paardjes (maar Pocotó was niet mee) op vakantie ergens en ze stonden een beetje raar op een parkeerplaats in vakken tussen kettingen en Gandhi was ontsnapt en ik aan het zoeken,dacht ik dat het hem was, was het een ander en bleek er een of ander concours te zijn en het stikte van de paarden in die plaats. Ik denk wel dat ik hem terugvond, maar het is wat vaag. Even later zat ik ineens zonder zadel op Vincent en mijn vriendin die in Oostenrijk woont, maar wel een paar keer hier is geweest, op Ollie zonder zadel. En ik zei nog tegen haar "ik dacht dat je Vincent wel zou pakken", waarop ze iets onduidelijks ze dat er op wees dat ze in haar sas was metOlímpio en galoppeerde voor me uit, dus ik in galop erachteraan. We zouden het strand op, maar we zagen allemaal mensen en begrepen dat het seizoen was en we er niet om mochten en reden toen langs gebouwen weer terug naar die "stallen". Toen werd ik wakker.

Overigens was Gandhi inderdaad weer eens uit zijn stal ontsnapt en stond voor de stal van Pocotó.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:45

Nou weer een heel avontuur zo grappig die kip op de kont van Vincent hahahahaha :D

Ik probeer ook altijd wel een schema aan te houden, maar is lastig zo nu en dan ;)

Beterschap met je oorontsteking, ik heb het ook wel eens gehad en dan stond ik gewoon te tollen op mijn benen. Heeft vervelend effect op je evenwichtsorgaan.....

Vreemde droom }>

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-21 21:49

Vanavond zat de kip weer op Ollie. Wellicht wil hij nu aan Vincent bewijzen dat hij ook een goed kippenzitpaard is ofzo. :+
Afbeelding

Het is al wat beter met het oor. Mijn buurvrouw had inderdaad ook stevige duizelingen met overgeven de eerste dag, maar dat is mij gelukkig bespaard gebleven.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Poekkie

Berichten: 7287
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 23:33

Beterschap met het oor.

Wat leuke verhalen en avonturen heb jij toch altijd met de paarden :D

Paardengek in hart en nieren!

kally
Berichten: 5239
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 06:52

Leuk hè die nachtelijke dromen...je komt soms in bizarre situaties terecht :+

Beterschap gewenst....

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:42

Oh heerlijk die kip op het paard <3

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-21 22:39

kally schreef:
Leuk hè die nachtelijke dromen...je komt soms in bizarre situaties terecht :+

Ik kan de geluiden in de stal horen vanuit mijn slaapkamer.Ik denk dat ik de ontsnapping van Gandhi en gestommel gehoord heb en daar in mijn onderbewustzijn een verhaal omheen gebouwd heb.

Mijn oude kater kwam met een levende muis binnen. Omdat hij een hoektand mist, kan hij ze niet zo goed vasthouden en ontsnapte hij dus ook steeds uiteindelijk heb ik hem met een doek uit de bek gehaald (levend en wel). Kater was er niet blij mee, en loopt nog te zoeken. Ik heb de muis buiten los gelaten.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-21 19:14

Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest om vrienden die in andere delen van Portugal wonen te bezoeken. Ik had last minute vrijwilligers van Workaway.info om op het huis en dieren te passen.
De eerste dag liet ik ze op Ollie en Vincent rijden en ik stak even een stuk af om foto´s te gaan nemenNou, dat ging niet door want Vincent had al besloten naar stal te gaan. Omdat ik niet wilde dat hij dit trucje aan zou leren, ben ik er meteen - met veel te lange beugels en zonder cap- opgegaan en heb de andere amazone op Ollie gezocht, en gevonden dus samen richting stal. Gelukkig gebeurde het allemaal binnen het hek, dus verder geen gevaar.
De vriendin zei dat zei het ook nog wel een keer op Vincent wilde proberen op een andere dag. Toen was ik al weg.
Ik grapte toen trouwens dat het best kan zijn dat hij besloten heb dat ik zijn mens ben en dat hij geen anderen meer duldt. Zij was vrij overtuigd dat het wel mee zou vallen.
Kreeg ik een paar dagen later bericht dat hij toch hetzelfde had gedaan bij haar. maar zij is zelf weer met hem uit stal gegaan om nog een stuk te rijden, gelukkig.
Nu ben ik benieuwd wat hij de eerst volgende keer bij mij doet. :D

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-21 22:19

Vanavond op Vincent gereden en Olímpio was uit zijn stal gebroken toen ik aan het opzadelen was, zo graag wilde hij mee. Nou vooruit dan maar, gewoon los.
Ging prima, los teugeltje gereden, Ollie liep er rustg achteraan en stukjes ernaast. Niks aan het handje.

https://www.youtube.com/watch?v=RHgjJoamHBw

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

kally
Berichten: 5239
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:12

Toch geweldig als het zo kan...

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-21 23:14

Morgen andersom. Al denk ik niet dat Vincent zo rustig met Ollie mee gaat. Maar we zullen zien.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 19:01

Ik heb ook nog een foto. Ik vind het beetje staart van Vincent wel geinig.

Afbeelding

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Hevonen

Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: [VOLG] Nieuwe rescue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 21:29

Vind jouw paarden erg mooi, allemaal! Maar ook het landschap, prachtig!

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 21:40

En dat is dus gewoon mijn "achtertuin", het hoort bij het huis. Ik heb wat dat betreft ontzettende mazzel.
Vandaag wilde ik dus op Ollie met Vincent mee, maar Vincent had andere plannen. Toen ik Olímpio gezadeld had en Vincent ernaast op de poetsplaats zette, draaide hij zich demonstratief zover mogelijk naar de stallen. Nou vooruit dan maar. Los gemaakt en hij hobbelde onmiddelijk naar stal.
Ik had de honden mee, die vonden alles razend interessant, vooral Dingo. Beer en Holly waren al snel de belangstelling verloren.
Het opstijgen ging vlotjes, het wordt nog wat met me en Ollie bleef ook braaf staan. Nu moet je weten dat ik altijd een touwtje aan het hek (van de poetsplaats) heb dat ik dan even om een dingetje draai en dan de schuif eraf haal. Ik kan namelijk niet meer bij die schuif als ik te paard zit, maar wel het touwtje loskrijgen.
Enfin, bleek dat ik het touwtje wel vast had gemaakt maar niet de schuif los. :+
Dus moest ik er weer af...en weer op. Goede oefening. :D
Enfn, daarna konden we dan ook echt.
Ik deed de zelfde route als gisteren. Dingo vond het eerst maar niks, die was maar aan het blaffen en voor het paard aan het springen, tot ergenis van Ollie, die af en toe met een voorbeen in zijn richting mepte.
Uiteindelijk kwam Beer er ook even bij en die is het gewend en zo werd Dingo ook rustiger. Beer kwam bijkbaar alleen even vertellen hoe het moest, want die ging weer naar huis en Dingo is de hele weg meegelopen.
Af en toe wilde Ollie in jog, maar dat heb ik net toegelaten dus ging hij heeeeel ruim stappen. Goed voor de buik en rugspieren van paard én ruiter ;)
Af en toe een proest erbij, hij was redelijk ontspannen.
Nog een foto genomen, maar het was eigenljk al te donker en daar had ik ´m niet op ingesteld, dus bewogen. Gaf wel een apart plaatje.
Afbeelding

Terug bij stal voor de poetsplaats afgestegen en daarna op de poetsplaats afgezadeld, een handje voer gegeven en hoeven uitgekrabt en toen kon hij weer naar stal. De kippen zaten al op stok op zijn hek.
Beer en Holly kwamen ook even kijken, ik was namelijk voor het huis langs gegaan, dus ze wisten dat ik terug was.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Mark0919, Saartjuh_b, wend2009 en 29 bezoekers