Springen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 22:16

Sorry maar ik vind dat echt zo zielig om te zien.. springen. Eerst vond ik het helemaal niet zielig.. maar vandaag op concours.. pff..
*een pony weigert in de barage, bij de waterbak, jochie (schat jaar of 9) vliegt er met grote snelheid vanaf en slaat onderhand die pony kapot!? Misselijk
*Meisje komt de ring binnen eerste wat ze doet is *KLETS* met die zweep!? Verward En die pony weigerde bij bijna elke hindernis.. hij vond het springen echt niet leuk zo te zien.
*Jongen moet een scherpe bocht maken pony glijdt uit, staat op, loopt verder *KLETS*
en ga zo maar door!! zoiets had ik echt nog nooit gezien.. heel de tijd die zweep!?!?!
Bij de dressuur was ook zo iets.. het meisje voor me.. haar pony sloeg op hol galopeerde steeds aan enzo het ging echt super slecht. Komt ze de ring uit begint kei hard te janken en heel die pony slaat ze af!?!? zit ze allemaal te schelden tegen da beest.. zegt die moeder "JE HAD BETER MOETEN RIJDEN!" sorry hoor.. concours is toch ook nog wel een beetje voor de lol!?!?!? Frusty Misselijk

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:20

Tja niet zo leuk allemaal. Soms heb ja van die concoursen bah Huilen .

Maare gezlukkig gaat het niet overal zo.

Gr Pris

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:35

Vanaf nu is het trouwens verplicht dat er in het L!! een overbouwde sloot in komt te staan bij springwedstrijden............leuk...mag max. 2 meter zijn

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:55

kunnen ze eigenlijk wel paardrijden? als de pony de hele tijd weigert en uitglijd. en als je meedoet bij het springen mag je toch nog geen 9 of 8 jaar zijn Verward en het parcourse rijden is ook voor de lol. gaat het de ene keer niet goed? de andere keer beter Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 12:09

Waarom zou je geen 9 jaar mogen zijn? iemand van 9 kan best net zo goed rijden als iemand van 15 ofzo hoor.. of ligt dat aan mij? Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:40

neee volgens mij mag je ook pas springen vanaf 12 zal het ff nakijken.
ene tja die ruiters heb je er tussen zitten maar om te zeggen dat springen zielig is? dan is paardrijden gewoon zielig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 12:50

vanaf 12? dan leek dat jochie wel errug jong.. zag er echt uit als een jaar of 9! Maarja..
Ik vond het echt zielig.. en m'n vader heeft de halve middag bij t springen gezeten en hij zei dat vooral bij de Barage veel pony's uitgleden.. Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:53

Volgensmij mag je wel jonger zijn dan 12 om te springen als je maar eerst een winstpunt met dressuur hebt behaal.
En dat af meppen vind ik ook echt niet normaal. Vind het raar dat de jury bij het springen daar nix van gezegd heeft.En van dat meisje met dressuuren is nog dommer want als je dan perse wilt straffen doe het dan op het moment dat ie het fout doet en niet daarna want daar snapt zon pony toch niets van.Ik weet zo ff niet wie het hier als onder schrift heeft dus zeg het maar ff "waar de kennis van de ruiter eindigt, begint zijn grofheid" en daar ben ik het dus mee eens.