Mijn oude haffie staat in de penny!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Mijn oude haffie staat in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 17:41

Is iemand hier lid van de penny? Haha! (penny meisjes?!? Knipoog )
Hoorde van de nieuwe eigenaren dat mijn vorige paardje, de haflinger Amor, erin staat. Haar dochter had een foto opgestuurd. Wil hem wel ff zien! Als iemand hem even zou kunnen scannen? Alvast bedankt!
Groetjes Linda


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 14:22

Hé Jordy bedankt! Had mijn moeder al gevraagd of ze de penny wilde kopen, maaruh daar stond hij dus niet in zal dus wel een andere zijn. Grappig hé! Als ik zin heb mag ik hem nog af en toe even lenen om een ritje te maken. Inderdaad in de bak issie niet vooruit te branden maar op een buitenzit... Zoef!!! De bak vindt ie gewoon niks.
Enne... over die penny-meisjes ik bedoel er niks mee hoor was gewoon een geintje, omdat er zoveel over pennymeisjes geschreven wordt. Knipoog


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 22:23

Ja nu heeft hij gelukkig een erg goed tehuis! Haha!
Ik wilde meer dressuur rijden en aangezien meneer dat niks vindt besloot ik hem te verkopen, hij stond toen in de bit te koop.
Nou er belde meerdere mensen maar om een lang verhaal kort te maken;
Er belde een meisje en die wilde komen kijken, nou ja goed, kwam ze op de fiets zonder ouders. Ik zeg leuk, maar zonder ouders ga ik niet met je in discussie, meisje was ongeveer 12? Nou ouders kwamen toch nog, maar hadden net een huis gekocht en hadden geen geld, ik dacht mooi laat dan maar. Toen zouden de volgende dag weer mensen komen, staat die ouders van dat meisje ineens op de stoep! Ze hadden geld geleend en konden hem kopen. Ik stond met een mond vol tanden.. euh nou ja ok.
Amor stond toen zomers in het land van de huidige eigenaar, en daar zou hij nog blijven tot het eind van het seizoen. Ik ga een paar dagen later mijn spullen halen, hoorde ik dus dat ze met hem op de weg scheurde in volle rengalop over het asfalt, de hele dag van s´morgens 9 tot s´avonds 7!!! met hem op pad, jongens erop laten racen e.d. Zijn hoeven lagen zwaar in puin, hoefijzers los scheuren, dikke benen echt erg. Heb een potje staan janken met de staleigenaresse daar, die vondt het ook vreselijk, het is gewoon zo´n goedzak, hij doet niks kwaad. Nou ik naar huis, geld gepakt en mijn ouders meegesleept en dat mens uit staan schelden, met dierenbescherming gedreigd en geld teruggegeven wat ze gelukkig aannam. Ik had Amor weer terug! Ik blij, ik wilde hem noooit meer verkopen na dit fiasco. Maar toen een paar weken later vroeg de staleigenaresse of zij hem niet mocht kopen, nou ja dat vondt ik super dus sinsdien staat hij daar in volle tevredenheid van hem én mijzelf!
Poeh wat eenlap tekst! Knipoog Maareh verkopen wat een crime! Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hollie, josien_m_, Leedebee, Lielle, Macs, Marije112, Pellelilly, Poety, rien10, sterregoud, tienus63, xRaisin, xxPaige en 121 bezoekers