Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:18

Ik meld me ook stilletjes. Ook flink wat tegenslagen gehad en daardoor in de winter verstek laten gaan met zoeken. Vanaf mei/april gaat mijn zoektocht weer beginnen :)


Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 19:30

Hoi allemaal, ik kruip even onder mijn meeleessteen vandaan. Gefeliciteerd iedereen met de nieuwe aanwinsten!
Ik vroeg me even of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de Ype.nburghoeve? Mag ook in PB. Lees voornamelijk ervaring met de manege maar niet specifiek met de handelsstal

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 22:55

Autumnn schreef:
Hoi allemaal, ik kruip even onder mijn meeleessteen vandaan. Gefeliciteerd iedereen met de nieuwe aanwinsten!
Ik vroeg me even of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de Ype.nburghoeve? Mag ook in PB. Lees voornamelijk ervaring met de manege maar niet specifiek met de handelsstal


Niemand? :o

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:55

Gefeliciteerd Upendo! Wat een knapperd zeg <3
Hebben ze nog meer te koop? :D :=

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:17

upendo schreef:
Hahaha nee, helaas niet. :)
Ze is nu wel bezig met het klaarmaken van pony's voor de verkoop, maar volgens mij zochten jullie allemaal paarden hé?


Ik wel inderdaad, ik ben 1.80. Beetje flauw anders voor het dier :D

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 17:28

Gefeliciteerd weer met alle nieuwe aanwinsten!
Ik ook nog steeds op zoek maar op een laag pitje. Weer heel enthousiast begonnen maar vanwege de haast die er steeds achter zit en de prijzen wordt het enthousiasme een beetje getemperd..

Ketly je mag mij ook een PB sturen als je nog behoefte hebt aan iemand :)

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 22:29

Mijn zoektocht is stilaan ook weer begonnen :D zaterdag kijken bij twee Spanjaarden *\o/*

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 12:10

Autumnn schreef:
Mijn zoektocht is stilaan ook weer begonnen :D zaterdag kijken bij twee Spanjaarden *\o/*


Correctie, 1 is al verkocht. Hoop dat de andere wat is :D

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 15:35

Kabayo schreef:
Als ik het allemaal een beetje volg is niemand echt op zoek naar een veulen/jong paard. Heeft puur het willen rijden dit als oorzaak? Waarom zouden jullie geen veulen willen?

Ik heb mijn merrie gekocht als 1.5 jarige. En juist het opvoeden en overal bij kunnen zijn vind ik fantastisch!


Bij mij wel :j ik zit nu net op een leeftijd dat als het dier ingereden kan worden we waarschijnlijk aan kinderen willen beginnen :Y) nu kan ik nog lekker rijden

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 12:16

Mijn bezichtiging van gisteren was helaas ook geen succes. Aan de telefoon scheen het een heel lief dier te zijn, geen gebreken te hebben etc. Bij het aaien op stal werd mn hand er al bijna afgebeten en scheen het een echte merrie te zijn. Had al 2 hormoonspuiten gehad wat niet had uitgehaald, continue hengstig, draaide haar achterhand naar je toe en ze piepte of schreeuwde al als je er naar keek.
Ben er ook niet op gegaan want dat karakter trok me al niet. Verkoper zei nog, "ach anders moet je er ff een veulen uit fokken, dan gaat het vaak wel beter" :)) Daarnaast ook echt absoluut geen klik met de verkoper (wat misschien nog wel het grootste punt was). Jammer weer...

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 12:48

tita schreef:
Ik vind dat dat gewoon mag want het bokt beleid is geval apart.
Je mag namelijk in Nederland zeggen wat je wilt behalve op bokt.

Dat ik hier bv op bokt een compleet kapot paard verkoopt zonder te melden is toegestaan.

Dus autumn staat de merrie geadverteerd en op welke site


Ik heb dat al eens eerder op Bokt gezet. Toen had ik 2 uur enkele reis gereden voor een merrie die al verkocht bleek te zijn. Met naam en toenaam op Bokt gezet maar toen kreeg ik een waarschuwing van de mods dat dat niet mocht..
Maar goed, ik heb onlangs een topic geopend over deze stal en op marktplaats staat er een merrie van te koop. Om die gaat het

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 13:40

_Lorette_ schreef:
Oooh, daar had ik jou over gepb't. :P


Die inderdaad :j over dat onderwerp werd nu trouwens niet moeilijk gedaan en was geen probleem

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:53

Gefeliciteerd N0a! *\o/* eindelijk gelukt :D

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:11

Mijn eerste paard was een 16-jarige merrie die 10 jaar manegewerk erop had zitten. Je kon het zo gek niet bedenken of het deerde haar niet. Ze had onderhand alles wel gezien. Van pimp my ponies tot dauwtrapritten en voltigelessen met alle leeftijden mensen :+
En ja ze had een eigen karakter en soms moest je het inderdaad 3-voudig schriftelijk indienen voor ze het deed maar dat was niet omdat ze het eng vond. Zo ging ik haar eerste oud en nieuw als eigen paard oefenen met vuurwerkgeluiden maar haar oren vertrokken geen spier. Schriktraining was eerder voor mij want ze vond alles alleen maar leuk en gezellig. Maar eng vond ze niks. Ben je dan een uur bezig met optuigen van alle obstakels _O-
Dus nee, in dat opzicht was haar leeftijd alleen maar een voordeel. Niet qua blessures, maar dat was eerder te wijten aan het manegewerk en haar springcarriere gok ik.

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:38

wyoming schreef:
Ik ga stoppen met zoeken, ik heb al zoveel pech gehad, dat ik echt de lol er niet meer van in zie. Daarnaast vind ik ook de prijzen niet meer in verhouding staan, de echt goede (sport)paarden daargelaten maar dat is niet waar ik naar op zoek ben. Ik hoef geen sportpaard.

Ik ga op zoek naar een verzorgpaard want ik mis de omgang met de paarden verschrikkelijk en misschien dat ik dan via via wel aan een paard kom.

Dus iedereen succes met zoeken, hopelijk vinden jullie wel je droompaard.


Wat zonde maar o’zo herkenbaar. Bij mij is de lol er eerlijk gezegd ook wel vanaf. Helemaal na die val bij de tweede bezichtiging. Merk dat het me toch meer heeft gedaan dan ik dacht. Het doet trouwens nog steeds pijn :Y)

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:27

Gefeliciteerd Esje! Nou ga ik volgende week ook bij een witte kijken dus ik lees even mee met de schoonmaaktips _O-

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:16

Was ik op de vorige pagina nog zo blij, komen er nog 3 andere mensen voor me kijken. Verdorie zeg! Kan ivm zieke echt geen vrij krijgen van werk. Komt er op neer dat ik eigenlijk pas donderdag of vrijdag moet gaan kijken naar paarden zodat ik in het weekend direct de auto in kan stappen..

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:49

Gefeliciteerd allemaal *\o/*

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 19:14

Ging ik toch ff bíjna morgenavond eentje bezichtigen. Ware het niet dat deze al verkocht was binnen 1 dag :=

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 21:11

N0a schreef:
Autumnn schreef:
Ging ik toch ff bíjna morgenavond eentje bezichtigen. Ware het niet dat deze al verkocht was binnen 1 dag :=


Pff Hou vol hoor. Bij mij heeft het een jaar geduurd maar toch een betaalbaar paard gevonden, binnen budget. Ik ben hem tegen gekomen op Facebook.


Dankje <3 ik hou hoop... ooit moet het lukken :D

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 14:42

cijsalover schreef:
Zaterdag weer een fries bezichtigen! Voldoet op papier niet helemaal aan de wensen, maar wie weet is het wat. Hij is in ieder geval heel knap haha. Merk dat ik toch wat ongeduldig begin te worden en hier en daar wat flexibel aan het worden ben. Herkenbaar voor iemand? :)


Zeker :j ik wilde een merrie met een maximale leeftijd van 10. Onderhand meerdere ruinen gezien en ook boven de 10 :+

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 22:11

FleurSandro schreef:
Mijn nieuwe topper is vandaag helemaal goed door de klinische en röntgenlogische keuring gekomen! Meteen mee naar huis en hij staat er nu al heerlijk relaxed bij! Helemaal blij met hem!
Onbeleerde 3-jarige ruin
[ [url=m/l5tvDu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw wat een knapperd <3 <3
Veel geluk met hem!

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:21

Gefeliciteerd allemaal! *\o/*

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:38

Luusje_Kviek schreef:
Dit is Oskar! Hij is vandaag gekeurd en mee naar huis :D Hij was gelijk al relaxed wat mij ook wel een fijn gevoel gaf :)

Wel moeten zijn wolfstandjes verwijderd worden en heeft hij wat scherpe randjes. Morgen dus maar even afspraak maken bij de tandarts :)
[ [url=m/kt0AkW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leukerd <3

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:30

Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgende week donderdag wordt er een keer voor mij gekeurd *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, Annash, Bretsa, dierenfan, Jadero, JudithO, MDWStables, paardje2013, Pova, robbie88 en 62 bezoekers