Desiree&Iones&Polleke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 12:25

Leuke stunt Kim! Grinnik. De hindernis op die ene foto was inderdaad 1.50m. En Iones is inderdaad een heel goed springpaard. Op die laatste foto was hij overigens pissig, niet op mij hoor, maar op een ander paard.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 15:32

Inderdad pris, die foto staat ergens ingelijst, grinnik. En dat steigeren was NIET op mijn initiatief, dat was gericht naar een ander paard. Hij hield even niet meer rekening met mij...... Ik rij dus maar geen viertal meer met hem, want dan wrodt hij chago en gebeurt er zoiets als dit, of hij gaat hard weg galopperen of bokken, of saboteren..... enz.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 10:57

o, wat frustrerend voo rje dat je moeder geen foto's durft te maken op zo'n mooi moment! Ik spring zelf geen wedstrijden met iones, maar het is eigenlijk de bedoeling dat we M starten van de zomer, tenminste, mijn vriendin en iones. Als er niet zoiets tussen komt als Mond en klauwzeer..... En effe iets rechtzetten: ik ben bij dat steigeren er WEL afgeknikkerd, want iones stond 90 graden overeind! naar voren gaan kon dus niet meer, en hem vasthouden zou allene maar gevarlijk zijn geweest, dan was hij door mijn gewicht achterover geslagen en had ik er onder gelegen. Het moment op die foto is dus nog niet het hoogste.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, AVdB96, cariena1, Evilou, Hanjan, ImkeTarek, inge_romeo, Lukasje, MeesMo, Padoertje, stefanie33, Thincla en 186 bezoekers