Vraag aan mensen die willen beginnen met paardrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bagheera_206

Berichten: 25879
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:04

Mijn grootste drempel was mijn leeftijd en mijn geslacht. Als je de 30 bent gepasseerd ga je als man niet zo maar even langs de manege om te vragen naar beginnerslessen. :=

It's not how good you are, but how good you want to be!


Bagheera_206

Berichten: 25879
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 07:08

Dreamybol schreef:
Bagheera_206 schreef:
Mijn grootste drempel was mijn leeftijd en mijn geslacht. Als je de 30 bent gepasseerd ga je als man niet zo maar even langs de manege om te vragen naar beginnerslessen. :=


Waarom niet? Ga op een avond, of bel of mail eerst (vooral nu met alle corona-maatregelen, bij ons op de manege worden nu even geen nieuwe klanten aangenomen)!

Ik ben op mijn 16e begonnen omdat er eerder geen geld voor was en er was ook niets op fietsafstand voor mensen zonder eigen paard. Op mijn 16e legde ik zelf bij van mijn bijbaantje en waren we net verhuisd waardoor ik met 10 minuten fietsen bij een manege was.


Altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar inmiddels rijd ik al een paar jaar op manege en heb ik een heel lief bijrijdpaard. Nou ja, het is meer verzorgpaard dan bijrijdpaard de laatste jaren.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Bagheera_206

Berichten: 25879
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Vraag aan mensen die willen beginnen met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:08

Ja, het is/blijft een beetje een vrouwenbolwerk dat paardrijden. _O- Daarom is de drempel als man gewoon iets hoger... Zeker als je geen broertjes/zusjes/ouders/familie/vrienden hebt die paardrijden etc. Maar ja, beter laat dan nooit. :D

It's not how good you are, but how good you want to be!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, JeRekers, Martje80, Miran, Plus_en_Min, Salinah en 95 bezoekers