Sonja

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:58

Neeeeeeeeeeee, niet naar Paard en Koets, dat kunnen wij nog helemaal niet joh!!! Ik doe het pas een half jaartje. Wel heel enthousiast, maar nog lang niet goed genoeg om op zo'n evenement de western ook te kunnen promoten.
De wedstrijd bij Ada durf ik maar net aan, omdat dat toch allemaal kinderen met evt. ouders zijn, maar groter gaan we niet hoor!

Volgende week gaan we van stal verhuizen, en gaan we lekker bij de Fjordenfokker staan. Dus ik denk dat ik volgend jaar wel weer lekker meega naar de keuring enzo; in Dordt is er altijd de Dag van Mens en Dier, en dan doen de meiden van die fokker ook altijd een leuke demo. Misschien dat ik tegen die tijd wel klaar ben voor een voorzichtige demo, maar tot die tijd blijven we nog maar lekker effe achter gesloten bakdeuren oefenen!

Maar eh.... Lief is ze zo he..... Lovers !!!
Ben nog steeds helemaal blind van die merrie!

Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:39

Dit jaar zit Dordt er niet in voor ons, valt samen met de demo die we bij Ada geven. Volgend jaar zijn we zeker van de partij (als we dan nog niet dood zijn *LOL* )

Haha, de condities daar zijn wat veranderd Madelein, dus vandaar. Staat m'n meissie ineens nog maar 5 kilometer van m'n huisje!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:44

Eh, de rest van de foto's staat ergens op het plaatjesforum, maar ik ben zo'n computerdoos dat ik hier niet eens een link neer kan zetten (schaamschaam). De titel is FOTOS DICK SONJA MILENA LEONARDO ofzoiets en het is gepost door Stef.
Ik sta er inderdaad ook op. Zul je niet te hard schrikken? *LOL* Waarschuwing vooraf: ik ben niet blond en heb kort haar. Hahahahaha! Als je de reacties eronder leest, snap je 'm wel!

Grtz, Sonja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jolynne, Rosalie_91, Waratje en 78 bezoekers