Vreemd mokkel..?! - ofwel: Wayorna -

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 08:26

Loopt Leo nou mee, of blijft die gewoon staan als je met Wayorna loopt?
Udinde loopt wel mee aan het touw, maar alleen als mama ook mee loopt, anders kan ik het vergeten! Meelopen is dus nog niet ons sterke punt.
Wel kan ze al voetjes geven, alle 4! En ze is werkelijk nergens bang van. Rammelende zakjes, touwen met rinkelende dingen over haar rug? niets is erg.
Ben er erg blij mee, maar ze gaat nu aan het proberen. Das minder.
Gisteravond kwam ze in galop op me af, zovan, ik ben blij dat je er beheeentt!!!
Maar helaas, op een metertje afstand gingen de oren plat in de nek. Heb mijn oren ook platgelegd en haar direct weer weggejaagd.
Ja kom nou, ik ben toch wel de baas he?
Ik heb haar genegeerd en Isolda lekker gefrutst. Udinde nog eens weggejaagd.
Even later kwam ze zich verontschuldigen. Echt heel voorzichtig met de oortjes naar voren, een beetje opzij, kwam ze aan lopen. Alsof ze wilde zeggen, ben je niet meer boos? Verdrietig
Ging ze heel lief naast me staan en hebben we alsnog even geknuffeld en geoefend met voetjes geven enzo, overal aanraken, kan alles aanraken wat ik wil. Behalve tussen de oortjes, dat vind ze niet zo leuk. Blijft wel staan, maar ze trekt er een heel oenig gezichtbij!

Ik zal stoppen met schrijven, ik ben weer veeeel te enthousiast. Ben net zo'n moedertje die alleen maar over haar kind kan praten!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:00

Nee ik doe ook alleen vragen en weer neer zetten. Voor doe ik heel af en toe een paar tellen vasthouden. Maar eerst geven vind ik al meer dan genoeg hoor!
Vanmiddag wilde madammeke gaan rollen en is 2x vlak naast het draad gaan liggen, die oen!
De ene keer alleen een hele erge schrik en ze vloog al bokkend door het land. De 2e keer bleef ze hangen en trok ze alles om. Gelukkig hebben we stroomdraad met van die in de grond geprikte paaltjes, die vlogen snel uit de grond. Anders waren de wonden niet van de lucht geweest. Het zat om haar achterbeen en onder haar buikje door. Hoe ze het voorelkaar gekregen heeft? Kweenie, was alleen een hele klus om alles weer vast te krijgen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie