Waar zijn alle paardjes gebleven?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:30

hallo,

roxer en falkor staan ook bij ons op stal in bunnik bij evert. Evert is echt een schat.
Ik heb wel met evert gesprongen ongeveer 1 meter 10 maar hij kon nog veel hoger. En mark doet het goed op evert

gr. shirley



nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:39

he diana,
ken ik jou niet ergens van

gr. shirley

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:12

hoi pienie,

het zal best wel kunnen dat evert en roxor samen los liepen, ik kwam alleen nooit op de verende wagen heb alleen evert daar gekocht.

Touwens flasch, die shetlander, staat ook bij ons. hij maakt het ook goed met 2 andere shetjes op het land

gr. shirley

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 10:06

hoi piennie,
geesje staat inderdaad ook bij ons, amigo ook, verder staat decanter, flanel,soraya, bonfire, juliana, julliette, snowy en storm bij ons, dus aardig wat van de verende wagen, Als het goed is komt volgende week jakson bij ons staan, maar dat is nog niet zeker.

Vind je evert er niet goed uitzien.

Hoe ik op het idee kwam om evert te kopen, nou dat zal ikje vertellen.

Ik zou een paard gaan rijden waar ik nu op stal staat , daar hoorde ik dat de verende wagen weg ging en dat de paardje voor weinig weg gingen. Ik wou al lang een paard kopen,maar financieel lukte dat nooit.

Ik belde ina op en vroeg of alles zo was, had een afspraak om langs te komen. Ze hadden evert, jumper en max nog, waar geen optie op was, en een witte weet de naam niet meer. ik op evert en die witte gereden die witte liep niet goed, een vriendin van me was mee en die heeft ook op evert gereden en ze zegt dat ik er wel wat van kon maken. Toen heb ik eigenlijk een optie op evert genomen en naar een paar dagen besloten om hem te nemen. Ik moet alleen eerlijk zeggen d at het niet echt een paard is wat ik zou kopen als ik meer geld had, maar hij is nu echt aan het lopen zoals ik het wil.

ik zou hem nu ook niet meer weg doen. dit is eigenlijk het verhaal, misschien een beetje vreemd, maar ja. ik ben er blij mee.

groetjes shirley

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 10:24

hoi pienie.

hier ben ik nog een keer. Heb jij ook een paard gehad die daar stond of heb je daar in de les gereden.

gr. shirley

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:49

hoi hoi

Evert heeft op dit moment een ontstoken oog, heb er oogzalf voor gekregen van de uithof, dus elke dag maar 2 keer smeren.

hij vind dit echt niet fijn, maar ja.

gr. shirley


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, Irma_Maandag, Lanoca, lanouska, Mark0919, sterregoud, SusanH, tienus63, Tyke, wodant en 44 bezoekers