Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

_Nelleke_

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:11

Ja ik heb mijn huidige paard ook zadelmak gemaakt en doorgereden.

Heb er helemaal zin in, wil inderdaad de masterclass van featherlight gaan volgen en de filmpjes van jill zijn heel motiverend ja. Vooral haar geduld...

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:42

Dat vind ik ook een hele goede tip, die van Promisse. :)

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 10:05

Mirjam, ga je niet veel te snel met je paard? Je moet hem ook gewoon de tijd gunnen om sterker te worden en dan komt die slechtere kant vanzelf wel.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:03

Tsja, nieuwe klanten aantrekken is 1 ding, ze behouden is een 2e. Als klanten in een dergelijk concept hun geld aan het begin al hebben betaald is er ook geen noodzaak meer om aan klantenbinding en continuïteit te doen. Genereert op korte termijn veel inkomsten alleen je middellange en lange termijn zijn dan eigenlijk kansloos, een klant die het vertrouwen verloren is kan je bijna niet meer terughalen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:12

Iriscope schreef:
Ik heb eindelijk een foto van Love of Life dus wilde die even showen :) duurt nog even voor we haar gaan halen, maar hier is ze dan!
[ [url=m/ZMjJzI.png]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!! Wat een leukerd, ik hou van vossen.