tips voor het kopen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:42

Hoi Allemaal,

Zoals sommige wel zullen weten is de nu nog eigenaar van Polly niet echt een betrouwbaar figuur. De enige reden dat ik bij haar een pony koop is omdat ik Polly daar niet kan laten, dit zou absoluut haar dood worden.

Maar ik ga haar nu vrijdag betalen.
hebben jullie nog tips waar ik op moet letten, wat voor kleur moet een shetlander papier hebben bijvoorbeeld. Ik betaal haat contant omdat hij anders de kans krijgt om de papieren achter te houden en nu weet ik zeker dat ik ze krijg.
Waarschijnlijk betalen niet veel mensen contant (ik weet het niet) maar is het normaal dat je een bewijs van betaling vraagt?? Als ik moeilijk ga doen nemen ze haar terug dat weet ik zeker maar ik ben bang dat ze anders later komen van 'je had niet betaald' ik ga haar papier meteen op mijn naam laten zetten enzo dus dat komt wel goed hoop ik. Maar goed is het normaal om een bewijs van betaling te vragen. Mijn vriend gaat mee, dus ik heb (mocht het nodig zijn) een getuige (als die geldig zijn als getuige) Ik weet dat ik het nu van de zwartste kant bekijk maar je weet maar nooit. Voor hetzelfde geld doen ze nooit wat.
Renee

_________________
*vrijdag ga ik haar betalen*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Polly op 2001-06-20 23:43 ]</font>


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 23:07

Oke bedankt, ik ga ff kijken op je site Heike!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 09:51

Heel erg bedankt voor de reacties.
Ik ben zelf inmiddels een beetje huiverig voor die mensen geworden, de paarden hebben daar over het algemeen niet zo'n fijn leven.
Ik ken iemand die daar in pension heeft gestaan en die betaalde niet te weinig, maar haar paard kreeg maar 3/4 vanhet voer wat hiuj nodig had en dus ook wat zij had opgegeven. De paarden die afgelopen winter op de wei (nou ja, modderpoel) hebben gestaan (3 shetten waaronder die van mij) werden bijgevoerd door de buurman, ze hadden verder ook geen scherm of een stalletjewaar ze konden schuilen, ze hadden alleen elkaar. Mijn merrie heeft waaarschijnlijk vanwege de beroerde omstandigheden haar veulen eruit gegooid, daar is verder ook niet naar omgekeken, de buurman heeft hem begraven. Ik hoop dat ze niet te moeilijk doen over een bewijs van betaling..ach ik zeur gewoon door hihihihhi

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 10:32

Yep da'seen goeie denk dat ik dat maar doe.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, cindyy_1993, Hobbyhorse, IASCrawler, Josien_, josien_m_, sterregoud, xdesix en 44 bezoekers