Uiteindelijk voor beide spullen totaal nog €75,- gekregen, dat vond ik zelf prima.
Maar sommigen...

Ineke2 schreef:HopeDreamer schreef:
Hier ook!
Heb er zelfs 3 te koop voor €50,- en zijn ook nog echt in goede staat en van prima collecties. Maar Eskadron loopt op het moment zo slecht..
Ineke2 schreef:Nog steeds want Eskadron is geen gewild merk ( meer)
Sowieso zijn dekjes echt moeilijk te verkopen helaas.
_San87_ schreef:Gooiske schreef:ik zoek een FRA longeerhulp, kost nieuw 27.95, staat 2de hands op MP maar wil ze minimaal 10 euro voor, volgens haar kan ze het niet brievenpost krijgen, dus verzendkosten 6.95, nou dan koop ik het liever nieuw, bij EJ momenteel 25% korting, scheelt dan maar 5,- euro op een nieuwe.
Heb aangegeven dat ik inclusief verzenden er max 12,50 voor over heb.
Huh. Zo'n ding kan echt wel door de brievenbus.
Seven schreef:Hier hetzelfde tweedehandse flextrainer voor €50 per 4 stuks maar overal zijn ze die prijs nu nieuw dus maar nieuwe besteld omdat de verkoper wel de prijs wou hebben.
Ik vond de eerdere verkoop pagina's ook fijner en kocht en verkocht daar vaak wat, nu via de markt nooit meer.
Brittjuh97 schreef:Vinden jullie 30 euro voor een zo goed als nieuw hoofdstel te duur?
ik verkoop mijn rondgenaaide hoofdstel die ik misschien 5 tot 10 keer gebruikt heb en elke keer ingevet en schoon gemaakt heb.
Ik krijg namelijk allemaal berichten met: 15 incl dan neem ik hem van je over.
maar voor dat geld blijft hij lekker liggen, gelukkig ligt het niet in de weg.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 6 bezoekers