paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:48

Zadels is inderdaad een probleem. Dertig jaar geleden reed iedereen met een veelzijdigheidszadel. Die hadden veel kortere takken aan de boom waardoor ze makkelijker pasten op verschillende paarden. Te wijd of te hard, dan deed je er een dikke wollen deken onder. Lag hij achterover dan een schuine rubber onderlegger.
Met de huidige dressuurzadels komt de pasvorm veel nauwkeuriger, die minder vergevingsgezind.
Mijn Barnsby dressuurzadel heb ik na lang adverteren ver onder de waarde aan een handelaar verkocht.
Ik weet nu wel dat je een duur zadel puur voor jezelf en je paard koopt, het is beslist geen investering die je terugkrijgt als je paard groeit of je overstapt naar een ander paard.

Een paar jaar geleden had ik een set Rhino dekens van onze overleden pony te koop. Netjes professioneel gewassen en nog geen seizoen gebruikt. Ik mocht blij zijn dat ik de waskosten eruit haalde bij verkoop.

Later nog twee sets Amigo Bravo dekens met liners verkocht, die heb ik zelf in bad uitgespoeld en de liners in de wasmachine. Kreeg er op die manier net zo weinig voor maar niet de kosten van het wassen gemaakt.

Mijn Groninger Paard, zeldzaam leuk
Special Project: Cassanova du Bois x Cherise (Groninger v Bascal)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie