paardenmateriaal niet verkocht te krijgen

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:31

Tweedehands kopen vind ik altijd een groter risico, omdat het product altijd kan afwijken van wat je eerst dacht te krijgen of omdat het gewoon niet past/mooi is. Bij een winkel kan je dan nog terug.
Daarnaast heb ik toch al een paar keer mogen ondervinden dat mensen hun producten toch nog net iets mooier of beter voorstellen dan ze daadwerkelijk zijn (zonder ze meteen leugenaars of oplichters te noemen).
In mijn tienerjaren was ik best een fervent tweedehands-koper, maar na een paar ervaringen waarbij mijn euforie bij het pakje openen verdween als sneeuw voor de zon geef ik graag extra euro's uit aan de zekerheid van online en offline 'nieuw' shoppen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 11:27

MISTRAL94 schreef:
De paardenmarkt lijkt wel verzadigd. Ik zie enorm dure dingen op mp staan. Maar merk dat ik amper reacties krijg op spullen die ik erop zet voor niet al te veel geld. Een Ankypad aanbieden voor 20 euro en dan een bod krijgen van 7.50 euro. In het begin heb ik geen reactie terug gestuurd nu stuur ik terug voor 45 euro is hij voor jou. Onzinnige biedingen heb ik helemaal niets mee. Dan denk ik reageer gewoon niet. Toch zie ik ook veel onwijs dure producten staan. Vieze verwassen dekjes en dan 40 euro vragen. Dan snap ik, dat je niet verkoopt. Ik heb overigens ook spullen voor de crossmotor van mijn dochter er op gehad. Dat zijn serieuze prijzen van 50 tot en met 200 euro. En gek genoeg was ik dat zo kwijt.

Als ik zie dat een product er al heel lang opstaat of zelfs meerdere keren opnieuw geplaatst is, dan durf ik ook een flink stuk onder de vraagprijs bieden. Wie niet waagt, niet wint. Zitten vaak geen slechte mensen achter dat bod hoor. Alleen mensen die een gokje doen. ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie