Mijn grootste vijand...: mijn allergie

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 15:44

Helaas ben ik ook allergisch. Of voor paarden zelf of iets op stal, zelf niet helemaal over uit. Ik heb desloratidine geslikt maar daar werd ik duf van. Slik nu cetrizine en daar heb ik geen bijwerkingen van. Helaas komen mijn klachten door de medicatie heen. Wil binnenkort weer even naar de huisarts. Die had het er een tijd geleden over dat er ook een neusspray is. Hopen dat dat gaat werken. Ben al blij dat ik minder klachten heb maar er helemaal van af zijn zou super zijn.
Ik heb vooral veel last van veel niezen, een verstopte neus of juist de loopneus. Het niezen is het vervelendst, gaat maar achter elkaar door.
Sinds kort zwellen mijn ogen ook op. Worden rood en beginnen te jeuken. Dit had ik eerder niet maar het wordt steeds erger... word er vaak echt moe van. Kan soms ook goed het plezier van de paarden er af halen.

Oh en als ik hooi op mijn huid krijg, zit die meteen helemaal vol met jeukende bultjes. Dus ook daar allergisch voor. Zou goed kunnen dat dat de oorzaak is van mijn allergie. Als een paard trouwens over mijm arm likt ook, krijg ik ook uitslag.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie