Help, wat te doen met paard?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
J13
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-10-19

Help, wat te doen met paard?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 20:34

Beste bokkers,
Omdat ik erg in een dilemma zit en ik vaak forums lees op bokt waarin goed meegedacht wordt met mensen, dacht ik, ik ga het ook eens aan jullie voorleggen.

Ik heb 4,5 jaar geleden een paardje van mijn ouders gekregen. Nu ben ik bijna 18 en zit in in mijn laatste jaar van de middelbare school.
Voor de rest ga ik gemiddeld 6 keer per week naar mijn paardje en rij 1 a 2 keer per week. Zelf vind ik dat erg weinig, maar meer tijd heb ik gewoon echt niet door school en werk. Ik betaal nu een deel zelf en op mijn 18 moet ik meer gaan betalen. Als ik klaar ben met de middelbare school moet ik alles gaan betalen.
Mijn dilemma is nu; wat moet ik doen met mijn paardje? Het is nog totaal onduidelijk wat ik ga doen na school. Ik ga mischien tussenjaar doen en dan zou ik erg graag willen gaan reizen en hoe moet dat dan met een paard? En anders ga ik studeren en misschien uit huis. En is een paard dan wel betaalbaar? Of ik dan een paard kan betalen weet ik niet.
Een optie zou zijn om haar in bruikleen te zetten, alleen nu is ze 9 en als ik haar dan alsnog zou willen verkopen is ze weer ouder.
Haar verkopen lijkt mischien de beste optie, maar ik ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen. Ik rij dan mischien niet zo veel meer, maar elke keer dat ik haar zie wordt ik toch weer heel blij.

Ik weet dat het mischien een beetje een vaag verhaal is, maar ik dacht mischien zijn er mensen die mij een nieuw inzicht kunnen geven. Ik denk er namelijk al heel lang over na, maar ik kom er gewoon echt niet uit wat ik moet doen. Het is namelijk ook zo dat als ik een tussenjaar wil en haar wil verkopen dat ik daar niet te lang mee moet wachten aangezien ik wel een goed baasje voor haar wil vinden. En is het mogelijk je paard te verkopen en je paardje te blijven zien, of is dat een hele ondenkbare mogelijkheid?

Ik hoor graag wat jullie denken.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door J13 op 09-10-19 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt



J13
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 21:05

Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in, alleen ik ben bang dat als ik wacht tot dat ik al die vraagtekens heb weggewerkt dat ik dan geen tijd meer heb haar te verkopen of het straks overhaast moet doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Neon, reina, Ubermetrics, Webding en 152 bezoekers