Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Glamorgana

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:44

Ook ik ben (sinds vorig jaar) een blije gebruiker! Het gaat niet heel snel, mijn paard is in november erg ziek geweest en de opbouw moet met beleid. Daarnaast heb ik zelf een instabiele rug die veel pijn oplevert als ik overbelast. Maar dat ligt niet aan de online training. Zowel voor mezelf als voor mijn leerlingen een grote toegevoegde waarde, eindelijk in een logische opbouw en goed uitgelegd de manier van rijden waar ik me helemaal in kan vinden binnen handbereik. Paardvriendelijk en positief.

A Bonnie Lass (Abby) Tchaikovsky x Balzflug

Glamorgana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:40

oliebol zeg... Ik had het zo al begrepen uit de berichtgeving vooraf maar hoopte tegen beter weten in dat de belofte dat je voor altijd toegang zou hebben tot alle nieuwe content gehouden zou worden. Niet dus. Ik heb me altijd afgevraagd of dat verdienmodel wel uit kon op de langere termijn. Helaas ben ik - en jullie met mij - dus uiteindelijk toch gewoon belazerd! Moet er echt even over nadenken wat ik daarmee ga doen.

Glamorgana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:32

Citaat:
Ook al heeft ze wel beloofd dat wij gratis gebruik gingen maken van de ruiterclub.
Heeft ze dat ook nog beloofd? Tjonge jonge. Ik heb het inspiratieboek ooit aangeschaft toen het nog alleen digitaal was en nooit werkend gekregen. Ik heb de Tristan Tucker- en Rien van der Schaft modules, allebei aangeschaft vlak nadat ze er mee begon, dus weliswaar met korting. Daarnaast ben ik op één of twee keer na naar alle live events van Tristan en Dressage Pro geweest. Alles bij elkaar denk ik dat ik dus zeker voor een euro of 1000 heb afgedragen. Ik begrijp dat die mooie accommodatie niet kan worden onderhouden van een eenmalige bijdrage, maar er is hier volgens mij toch op z'n minst wel sprake van misleiding die gepresenteerd wordt als een cadeautje - waar je zelf voor moet betalen -.

Hoeveel inspiratie en plezier het mij ook gebracht heeft in het verleden, als ik besodemieterd word is het klaar voor mij. Dan gaat er op z'n minst geen cent meer die kant op.

Citaat:
Ik heb een mail gehad met inloggegevens voor de ruiterclub zonder dat ik extra heb betaald, of van plan ben te betalen. Ik kan nog gewoon bij de filmpjes.

Dat is niet zozeer het probleem, ik heb die mail ook gehad. Zoals ik het begrijp houd je toegang tot wat er tot nu toe aan content op stond. Voor nieuwe content moet je een abonnement nemen, terwijl er beloofd was dat je voor altijd gratis toegang zou krijgen tot nieuwe content.

Glamorgana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:13

Als dat zo is heb ik niks gezegd... Maar waarom zou je dan lid worden van die ruiterclub voor - in mijn geval - 20 euro per maand? Je kunt de mail op twee manieren lezen: je krijgt alleen nog nieuwe content, challenges en Q&A's als je lid wordt van de ruiterclub, OF je houdt wat je had en krijgt alle nieuwe dingen er gratis bij. Maar dan zou je die ruiterclub toch in moeten kunnen? Ik begrijp hem nog steeds als: je kunt alleen nog maar de filmpjes, vragen en Q en A's bekijken die je al had.

Citaat:
Ik heb wel een e-mail gekregen vandaag, maar niet met wachtwoord. Wanneer hebben jullie die ontvangen?

Ik heb tegelijk met die mail een andere mail gekregen met inlog en wachtwoord.

Glamorgana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 06:57

Heeft iemand heet filmpje kunnen bekijken dat in de mail van vanochtend zat? Bij mij geeft hij aan dat de link niet klopt! En ik was juist zo benieuwd wat ze er over te zeggen had...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie