Morgen Bolivia ophalen en naar de kliniek

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 12:41

Hartstikke fijn dat ze weer terugkomt. Je hebt wel een beetje pech dat een paard dat nu nog geen goede wintervacht heeft dat nu, waarschijnlijk, ook niet meer echt zal ontwikkelen. Dat gebeurt namelijk in het vroege najaar, september/oktober dus. Als blijkt dat ze zich toch niet goed genoeg kan warm houden kun je misschien een dunne regendeken opleggen, dan is ze in elk geval beschermd tegen nattigheid en wind. In april kun je de deken dan zo langzamerhand weer aflaten.

Als ze vanaf die tijd in een pensionstalling buiten staat heeft ze weer genoeg tijd om wel een wintervacht te ontwikkelen voor de volgenden winter.

Heeft ze trouwens erg slechte hoeven? Als dat wel meevalt hoeft het niet zo'n probleem te zijn om haar in de stapmolen te zetten. Het nadeel met ijzers is dat ze schokken van het lopen extra versterken in het been en met Bolivia's kwaal kan ik me voorstellen dat dat ook niet alles is.

Fijn dat mensen je willen helpen haar te verzorgen. Als ik dat zo lees is het inderdaad nog een hele klus waar je wel wat hulp bij kunt gebruiken!

Beterschap voor Biolivia.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie