Bianca boeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:48

Super juist! Ik bestel hem niet zomaar meteen he ;)

Ondanks dat ik nu 35 ben en de laatste boekjes zo anders zijn, wil ik de serie echt graag compleet houden. Aan de boekjes zelf, maar ook aan de zoektocht om ze compleet te krijgen enzo zit veel emotionele waarde voor mij.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:59

Ik zojuist via Bruna. Verwachte bezorgdatum 17 oktober.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 13:33

Die van mij is ook net bezorgd! Ik ga nu een pot thee zetten en ik ben even een uurtje in Bianca-land :evaw:

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:11

Net met een traantje en een diepe zucht het boekje gesloten. Dit deel voelde oud en vertrouwd, hoewel het echt helemaal naar deze tijd gehaald is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:38

Bij Bruna was het nu behoorlijk snel binnen en met DHL. Bol is ook prima. Wat jij het fijnst vindt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:31

Keet schreef:
Jella :+:

Daar heb ik er ook een aantal van. En Manege Picadero. En De Wildhof.

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:26

Voor degenen die hem al in huis hebben: Wat vinden jullie van dit deel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 13:27

Dilan93 schreef:
Ik zie net dat er een deel 61, 62 en 63 zijn geschreven :D

Deel 63 is in oktober 2017 uitgekomen en hier al besproken. :+

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 15:18

:j :j :j


:(:)
Maaaaaaar voor jou zijn ze in ieder geval nieuw! Ga je ze bestellen? Ik zou het toch aanraden.

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:07

Besteld! *\o/*

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 13:52

Ohhh ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

@zacharyhill, ik kijk er ook al naar uit hoor.... lekker relaxed momentje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 17:04

Keet schreef:
Ben nu eerst het vorige deel nog eens aan het lezen.

Kan mij behoorlijk irriteren als er weer eens Tante Els ipv Ans staat. Zoveel tijd kost het toch niet om even door te lezen als het klaar is....


Vreselijk dat soort dingen. In de nieuwste boekjes staan ontzettend veel van dat soort fouten.
Je zou toch denken dat ze de hele familie wel kent, nog beter dan wij ze kennen? ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 17:11

Keet schreef:
Yup en van alle paarden de kleur en het geslacht toch ook wel.

En bij wie welk paard hoorde!

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:05

Dat de ouders van Marise ineens heel rare mensen werden, dat Tante Ans en Oom Koos ineens meer een soort kennissen zijn in plaats van hechte familie, broer Menno die volgens mij nog steeds studeert?
Heel bijzonder allemaal.

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:28

Ik denk dat ik die info niet echt opgenomen heb, die nieuwe boekjes heb ik ook maar 1 x gelezen. De oude boekjes wel tientallen keren opnieuw en opnieuw <3

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 07:44

Even voor de zekerheid; liever nog géén informatie verder over het nieuwe boekje hoor! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 16:12

Dilan93 schreef:
Keet schreef:
Ja maar die had hartproblemen. Dat heeft in theorie niet zoveel met zijn leeftijd te maken toch?
En volgens mij is daar nooit echt een leeftijd op geplakt toch, op Reinoud?

Volgens mij zei de dierenarts wel dat het deels aan zijn leeftijd lag en aan de leefwijze (wedstrijden springen).

Maar ik gok dat hij een jaar of 14/15 was, er vanuitgaande dat Bianca hem inreed toen hij 3 was (al rijden ze de paarden daar al met 2 jaar in geloof ik)


Maar ze hebben nooit een leeftijd gezegd van Reinoud, die natuurlijk als wilde hengst gevangen is in Duitsland en daar gewonnen door Bianca. Inrijden was ook in een enkele onweersbui gebeurd, toen Prins weer eens koliek had :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:03

Dilan93 schreef:
Hanafubuki schreef:
Dat was bij de Hoornse Ruiters toen, met dat zwarte paard _O- dat ze met die deken ging

Oh serieus, ze heeft het echt gedaan? :+

Maar zonder bh rijdt toch helemaal niet lekker? :o?

In deel 38, Bianca naar Manege De Drie Hoofden. :j
Ik heb het net meteen opgezocht hihi

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:41

Mijn boekje is er! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:28

Anoniem schreef:
Mijn boekje is er! *\o/*

Zuchtttt.... <3

Dan ben je 36 en veeg je gewoon een traan van je wang als je het boekje dicht slaat.

Anoniem

Re: Bianca boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:01

Omdat ik het een fijn boekje vind met een vleugje van het jeugdsentiment hoe de boekjes hoorden te zijn.

Ondanks wat kleine op en aanmerkingen heb ik bij dit boekje wel een beetje dat ouderwetse gevoel terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:44


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:15

Hanafubuki schreef:
Ik hoop dat Bianca je bent uniek ook nog ergens te kijgen is, maar ik vrees ervoor. Lecturium heeft zo hup zn bedrijf beeindigd en nu is het nogal een gedoe voor auteurs, krijgen geen royalties meer en moeten hun bestanden / rechten terugregelen :=

Vandaar het zeer bijzondere uiterlijk van die website. :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:22

Is het een raar idee om Yvonne iets van een bos bloemen ofzo te willen sturen als een soort dank je wel? De boekjes zijn toch echt al zooooo lang in mijn leven en hoe gek het ook klinkt, hebben altijd wel een rol gespeeld. Vroeger kreeg ik voor speciale gelegenheden van mijn moeder een boekje, of later op vakantie in andere plaatsen in Nederland mocht ik altijd kijken of ze daar wel exemplaren hadden die ik nog niet had, of mn ex-schoonvader die heel fanatiek was in het verzamelen voor mij. <3
Het zijn maar boekjes en ik ben helemaal niet zo raar emotioneel over dat soort zaken, maar toch, ik zou dat eigenlijk best willen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:50

Hanafubuki schreef:
Anoniem schreef:
Is het een raar idee om Yvonne iets van een bos bloemen ofzo te willen sturen als een soort dank je wel? De boekjes zijn toch echt al zooooo lang in mijn leven en hoe gek het ook klinkt, hebben altijd wel een rol gespeeld. Vroeger kreeg ik voor speciale gelegenheden van mijn moeder een boekje, of later op vakantie in andere plaatsen in Nederland mocht ik altijd kijken of ze daar wel exemplaren hadden die ik nog niet had, of mn ex-schoonvader die heel fanatiek was in het verzamelen voor mij. <3
Het zijn maar boekjes en ik ben helemaal niet zo raar emotioneel over dat soort zaken, maar toch, ik zou dat eigenlijk best willen.



Mooie gedachte :) als je het gezamelijk wil doen doe ik graag mee!


Jij hebt het adres?
Voordat we verzanden in een inzamelingstopic, stuur me maar pb als je mee wil doen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-04-19 17:27, in het totaal 4 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: m9ara en 85 bezoekers