Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

kwita

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:36

Proficiat een gezond veulen!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:19

Ja leuk he dat je dingen ook deed en de kinderen ook gewoon het uit zich zelf doen. Hier dus ook en ook gewoon het staan op de bips in de weide en er dan afspringen.... (zonder dat ik of oma het ooit verteld heb). Het liefst bij papa zijn trekpaard....die licht zo lekker zacht als de bank! :=
En dan de jaarling die zit altijd aan haar staarten te kriebelen....word het te gortig jaagt zijn moeder hem weg :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:25

Ja de grote is lastig , hier klimt ze er op bij het hek en het paard boeit het ook echt niets.Dan gaat ze weer terug naar waar ze aan het eten was. Ja echt het is heerlijk om te zien...ik hoop dat ze dat later ook nog weet!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:06

heerlijk he hoe de kindjes zo hun eigen kijk op dingen hebben!
gewoon rijden vind onze dochter niets eigenlijk omdat ze niet zo goed kan stil zitten....regelmatig wandel ik met een pony op de weg waar de ruiter achterste voren zit of een rondje draait !

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 07:25

ik ja tenger en dun vanaf 3jaar +/_ 98 tot nu 6jaar 122/128 en dan past ie nu het best maar als ze nog 1x groeit is het gedaan.( het was wel een fijn ding dat wel ,ze droeg het graag)