Oef dat was schrikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 13:33

Vanmorgen vroeg ff naar de wei gereden omdat we gisteravond Vigo bij de andere ponys hadden gedaan.

Dus ik vanmorgen in mijn autootje naar het land om te kijken of ze elkaar vanacht niet wat hadden aangedaan Verward

Kom ik aan staan ze allemaal rustig te grazen, ze zagen mij aankomen en kwamen stuk voor stuk naar het hek toe, ikke goed opletten of er geeneen mank liep ofzo hahahaha, maar nee, uitgezonderd van Oliva dan want die loopt nog steeds niet helemaal toppie!!!!
(Is nu trouwens bijna over).

Ze staan dus bij het hek op mij te wachten...alle vier en toen kwam Vigo erdus bij, en dat was allemaal geen probleem, als ik maar geen brood was gaan voeren (DOM DOM), Vigo loopt zo achter Oliva langs, en die werd met toch KWAAD, echt ze begon te gillen als een mager speenvarken, en begint me toch te meppen naar Vigo......echt niet zuinig, maar doordat ze zo aanhaalde kwam haar achterbeen in het SCHRIK DRAAD, wat natuurlijk ontzettend schrikken is voor haar.........ZOEFFFFFFFFFFF weg was ze met het halve hek .....sjonge ik schrok me helemaal kapot.
De bovenste lijn van het draad zat dus onder haar been, volle rengalop en bokken, gelukkig knapte het draad, en is er verder niks gebeurt...pffff.
Ik draad weer gemaakt en toen was het weer goed Lachen

Ik weet het was dom om brood te voeren bij het hek, en ik zal het NOOOOOOIIIIIIIT meer doen Verdrietig

En dat zo vroeg op de morgen hahahahaha

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 13:37

naja zeg laat me ff schrikken man!!!! Boos!

ik schrok me rot toen ik je berichtje las.
gelukkig ging het goed.pfieuw

*schrik*
*kadoenk kadoenk zegt mijn hart*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 13:42

Oeps sorry Sanderijn hihihihi, maar ik wist geen andere titel te verzinnen Lachen

Maar ik was vamorgen zo geschrokken dat mijn bh er van los was geschoten hahahahahaha,
kennelijk heb ik een hele rare beweging gemaakt met mijn armen hahahaa

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 14:07

Jemig, ja dat zijn van die lekkere panieksituaties. Ik moet er ook mee oppassen hoor, als bij ons de drie paarden bij het hek staan moet ik ook voorzichtig zijn. Er niet tussen gaan staan en zorgen dat ze mekaar niet gaan meppen om het eten of iets dergelijks. Ze kunnen heel goed met elkaar totdat het op eten aankomt.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:54

gelukkig dat het schrikdraad was, en dat het brak, anders had het heel anders kunnen aflopen, jeetje mijn hart heeft ook een paar slagen overgeslagen toen ik je berichtje las, nu ben ik dus ook geschrokken *LOL* arme vigo, kleine ukkepuk wilde alleen maar wat brood wordt ie gelijk als de eerste de beste misdadiger met grof geweld de laan uitgestuurd, je hebt hem toch wel ff getroost he Verdrietig Knipoog

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:58

pfff jeetje zeg dat is idd schrikken!
Wat zielig voor Vigo! Maar natuurlijk ook voor Oliva.
Gelukkig is het goed afgelopen en heb je er een wijze les uit kunnen trekken Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:48

phhhhhh gelukkig is er niets gebeurd aan de ene kant wel goed Olivia is nu meteen afgestraft....die schrok zich rot natuurlijk sla je een vervelend mannetje weg krijg je allemaal schokken!

Waar staan ze nu nog achter mijn tante op de konijnenkamp?
Ik moet toch echt een keertje langskomen Lachen