[VOLG]"Neem een paard", zeiden ze. "Dat is leuk", zeiden ze

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

geerke

Re: [VOLG]"Neem een paard", zeiden ze. "Dat is leuk", zeiden ze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:26

Ze zien er al een stuk beter uit! Wanneer is die dressuurwedstrijd?

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:59

Wat fijn dat ze weer thuis zijn! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig! En nu echt genieten van ze!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:10

Fijn dat ze weer thuis zijn!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Linde83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:47

Fijn zeg, dat ze weer thuis zijn! Geniet ervan!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 02:37

Volgens mij heb ik jou paardjes vaak voorbij zien komen in de kliniek, valt nogal op 2 paarden achter elkaar. :))

Fijn dat ze weer lekker thuis zijn, hopelijk nu geen ellende meer met je beestjes.

Help jij mee voor deze dappere dame?
https://tikkie.me/pay/enat3m94bm6kmlo8aoho

https://www.gofundme.com/kyara039s-leve ... campmgmt_m
Een super moedig, nooit opgevend paard :+:

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 11:15

Dank jullie wel allemaal! Wij zijn heel blij dat ze weer thuis zijn :j

@geerke: ergens halverwege maart. Dus het valt nog te bezien of ze dan al zo ver zijn.

Apple
Moderator Informatief
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:55

Goede update! Fijn dat ze weer thuis zijn :-)

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:06

Leuk om te zien dat ze thuis zijn!

En blijf ons inderdaad maar op de hoogte houden van deze 2 leukerds! :)

Anneloree96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:05

Oo wat fijn dat ze eindelijk weer thuis zijn heerlijk! En wat zien ze er goed uit! <3

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 23:44

Anneloree96 schreef:
Oo wat fijn dat ze eindelijk weer thuis zijn heerlijk! En wat zien ze er goed uit! <3

Jaaaa ik ben vooral heel blij met Ronny zijn vooruitgang! Die mag lekker dik worden, dan hebt ie in ieder geval wat reserves als er iets gebeurd.
Devyl blijft goed op gewicht nu en die ziet er top uit <3

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 08:20

Wat fijn! Ik zou wel echt heel, héél rustig op gaan bouwen nu hoor. Misschien eerst eens een goede fysio erbij halen, lekker even los laten maken en daar ook een opbouwschema mee bespreken?

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 08:29

Wooow wat een verschil! Waar zijn de ribben :wow:

Wat fijn dat ze eindelijk weer thuis zijn.

[o*]
Poging 2: [o]

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-19 08:43

DatBenIkNou schreef:
Wat fijn! Ik zou wel echt heel, héél rustig op gaan bouwen nu hoor. Misschien eerst eens een goede fysio erbij halen, lekker even los laten maken en daar ook een opbouwschema mee bespreken?

Ze zijn inderdaad al onder behandeling van een fysio en masseuse :j En dan gaan we rustig aan opbouwen. Zeker met Ronny. Devyl moet gewoon aan het werk met z'n luie reet... die gaan we laten wennen aan de dubbele longe!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Jess1989 schreef:
DatBenIkNou schreef:

Ze zijn inderdaad al onder behandeling van een fysio en masseuse :j En dan gaan we rustig aan opbouwen. Zeker met Ronny. Devyl moet gewoon aan het werk met z'n luie reet... die gaan we laten wennen aan de dubbele longe!

Toch zou ik daar enigzins voorzichtig mee zijn met zoveel enthousiasme. Als een paard langere tijd heeft stil gestaan moet je dat echt langzaam opbouwen om andere blessures te voorkomen. Na de dracht van onze merrie gaf de fysio bijvoorbeeld een schema aan van 3 maanden om de dag belasten. Dus één dag aan het werk en 1 dag rust. Spieren en pezen moeten echt eerst weer sterker worden.

Is het trouwens niet lastig dat die 2 zo aan elkaar kleven? Hoe doe je dat als Devyl aan het werk gaat en ze gescheiden worden?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 18:15

DatBenIkNou schreef:
Jess1989 schreef:

Toch zou ik daar enigzins voorzichtig mee zijn met zoveel enthousiasme. Als een paard langere tijd heeft stil gestaan moet je dat echt langzaam opbouwen om andere blessures te voorkomen. Na de dracht van onze merrie gaf de fysio bijvoorbeeld een schema aan van 3 maanden om de dag belasten. Dus één dag aan het werk en 1 dag rust. Spieren en pezen moeten echt eerst weer sterker worden.

Is het trouwens niet lastig dat die 2 zo aan elkaar kleven? Hoe doe je dat als Devyl aan het werk gaat en ze gescheiden worden?

Ik zeg ook niet dat ik niet voorzichtig ben ;-) Gewoon 'aan het werk' kan ook voorzichtig...

Uiteraard gaan we langzaam opbouwen, want ze hebben inderdaad lang stil gestaan. Was niet van plan ze anytime soon weer op de kliniek te hebben :+

Dat kleven is lastig ja, vandaag kwam de hoefsmid en ik was alleen. Ronny vind het dan spannend om alleen weg te gaan, maar blijft wel rustig.
Devyl brak de tent af :):) De hoefsmid was bijzonder eng, iedereen die langs liep had uiteraard de intentie om hem pijn te doen en andere paarden had hij nog noooooit gezien. 8)7

Gelukkig heb ik de meest geduldige hoefsmid die er bestaat dus die was het roerend met mij eens toen ik zei dat ie het toch echt maar eens moest leren. Lastige is dan wel dat Ronny nerveus staat te doen in de uitloop, Maarja... ze zullen het toch echt moeten leren -:)