Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:45

Zo dat is even een tijdje geleden even wat bijgelezen maar hier is ook wat het een en ander veranderd

Isabella heeft een nw pony gekregen in de vakantie en het was de bedoeling dat lizzy pas eind van het jaar verkocht zou worden en dat ze die nog naar het M mocht rijden ze moest nog 3 puntjes.

Maar helaas ging het als een lopend vuurtje dat lizzy in de verkoop zou gaan en waren er mensen die graag wilde langs komen. Maar ik hield de boot nog even af, maar er waren mensen bij ons uit het dorp die wilde komen kijken want hun hadden zelf ook nog een pony die eerst verkocht moest worden dus dacht dat is mooi☺️

Maandag kwam moeders met dochter liz van 8 jaar en 3 koppen kleiner dan Isabella en hoe toevallig dat lizzy officieel Lizz heet op papier
En zaterdag was de verkoop al rond mensen zijn lid bij onze vereniging dus blijven we lizzy wel zien, maar dan doet afscheid nemen wel pijn voor zo’n meisje van 8 jaar dus we hebben nog even een paar mooie foto’s gemaakt met lizzy en de laatste dag nog met lizzy en haar nieuwe pony Diamond een 5 jarige merrie die nog niet veel kan.

Maar genoeg gepraat hierbij de foto’s


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hierbij de foto’s van lizzy & diamond


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afgelopen zondag op wedstrijd geweest en ze hadden gelijk 2 dikke pnt gescoord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou tot later weer dames

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:43

curly2day schreef:
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij, wat pony wisselingen geweest.

Hier gaat het rijden met de 4 jarige steeds beter. Sophie rijd nu gewoon los en hij heeft nu redelijk goed door dat hij bij haar ook op het been moet reageren.

24 november gaan we mee doen aan de sinterbixie, ben heel benieuwd hoe dat gaat. We moeten nog even oefenen met ernaast lopen. In draf vind hij dat nog wel wat spannend.

[ [url=m/kQx88e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/anFGbD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk bij ons op de vereniging *\o/*

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:05

Alle nieuwe dames welkom met jullie leuke pony's <3
De sinterbixie is bij ons op de vereniging in Barneveld we doen hier ook aan de kabouterbixie hier mogen kinderen van 3 tot 5 jaar aan mee doen en we hebben inmiddels al meer dan 125 starts dus mama's willen jullie nog mee doen gauw opgeven dan...


Afbeelding


Isabella en diamond gaan super inmiddels staat de teller in 5 wedstrijden op 7 winstpunten en krijgen op concour leuke opmerkingen van 'wat een gave pony' en 'wat zijn jullie een mooie combinatie' dus ben er wel heel blij mee ze worden nu ook al meer een combinatie vorige week heeft ze een tweede plaats bemachtigd van 14 D pony's met haar 8 jaar dus ik als moeder zijnde ben erg trots op haar <3

Maar wat een hoop geld zeg voor een pony stalling wij zitten ook direct aan het bos en ruiterpaden en bij ons betaal je 270 euro volpension voor een paard.

Whitney is leuk <3 <3


Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:40

Koekie@ gave pony wat balen dat ie ziek is
Wij kochten onze eerste pony toen ze beide 3 waren nu naar 5 jaar is Isabella helaas al uit dr pony gegroeid met dr 8 jaar paste ze niet super meer op de B pony van 123 dus nu maar de overstap gemaakt naar een 5 jarige groene kleine D
Getup@ gefeliciteerd
Pinkprinces@zulke foto’s zijn zo gaaf

Tijdje niets gepost maar wel gelezen ☺️
Isabella en haar diamond gaan als een speer ze hebben inmiddels 18 wp in het B bij elkaar gereden in 10 wedstrijden we zijn nu maar een beetje voor het L1 aan het oefenen.

Omdat het eergisteren nog zulk mooi weer was had ik de camera maar even meegenomen naar stal en zie hier het resultaat


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:08

sneeuwpop schreef:
BiancUgo, mooie pony!
Ik zie dat je dochter al aan de teugel rijdt met haar 8 jaar.
Hoe heb je dat geleerd?
Ik hoor en lees vooral dat ze dat motorisch pas kunnen vanaf een jaar of 10...


Dank je sneeuwpop, ze rijdt al vanaf haar 6de jaar heeft 2 x een groene pony gehad met de bonte pony mocht ze bijna M gaan starten en daar was de nageefelijkheid iets moeilijker dan bij de pony die ze nu heeft. Maar ze rijdt nu 4/5 x in de week en heeft 1 x in de 2 wk privé les. En daarnaast leidt ik haar op en ben er altijd bij als ze aan het rijden is.

Pony’s bijzetten doe ik niet zo gauw ze is natuurlijk al wat handiger omdat ze zo groot is maar mist op sommige dingen nog zeker haar balans.

En ze is heel fanatiek dus wil graag leren en de pony pakt het ook allemaal heel fijn op ondanks dat deze pas 5 jaar en ook nog volledig groen.

Daarnaast rijdt ze 1 x in de week op een internationaal paard waar ze ook veel van leer.

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:10

SusanH schreef:
Nou idd onze dochter wordt 9 in maart maar kan dat echt nog niet. Ze leert wel steeds netter zitten :j


Komt vast goed susanh je hebt de tijd☺️
En netjes zitten is ook heel belangrijk

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:19

Iedereen een heel sportief paardenjaar toegewenst ons jaar is weer goed begonnen Isabella mocht gisteren L1 starten en hier reed ze naar 2 x een tweede plaats met 2 punten erbij


Afbeelding
Denk dat de regenboog geluk bracht

Gelukkig dat de pony weer normaal reageer sneeuwpop

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_, Larissajulia, maitestar23, Mariett, moeshie, Rije, ryukapple en 39 bezoekers