Ik was even wat gaan drinken, ik was toen aan de praat geraakt met een meisje die ook een aantal paarden verzorgd op de manege. En de tijd vloog voorbij. Het was 4 uur en mn broer stond er al om mij op te halen.
Dus ik ging mn spullen pakken en Misty een kus geven, zie ik ineens 2 mensen staan bij Misty dr stal, maar Misty is al oud en heeft ook wel wat rust nodig. Die mevrouw stond dus in de stal, met een fotocamera dus ik gaf Misty een zoen en zei dr gedag. Toen ben ik aan de praat geraakt en wat blijkt nou ZIJ IS DE EIGENARESSE VAN MISTY !!!

even wat info:
Misty verzorg ik van de zomer 5 jaar. Die mevrouw heeft een auto-ongeluk gehad en komt daarom maar eens per jaar met dr man. Ze hebben ook nog es een eigen bedrijf en wonen in Den Haag, dus hebben weinig tijd. Ook kennen ze Henk (de manege-eigenaar), toen ze dat auto-ongeluk had gehad toen kon ze nog weinig met Misty en Misty was al oud. Dus had ze zo iets, dan stal ik haar bij Henk, want hij had zelf ook een oude pony staan (Nikkie, inmiddels al overleden) en dan hadden ze gezelschap.
Ik heb om 5 over 4 mn broer weggestuurd, omdat ik zo blij was dat ik hun eindelijk zag. Hij zou me dan om 17.00 weer op komen halen.
Het uur vloog voorbij, we hebben lekker zitten kletsen

Wat ik nou ben te weten gekomen:
Misty is 25 april 1975 geboren en wordt dus 28 jaar (zelf hadden we haar 27/28 geschat en we zaten dus goed). Ze is een New-Forrest (ze had dr vader en moeder genoemd maar ben dat door blijdschap weer vergeten, ik zal het nog wel vragen). Ze heeft Z-dressuur gelopen en M springen. En ze was vroeger nog heel erg ondeugend (nu nog

Ik ben zo blij dat ik hun heb ontmoet, 1 van mijn wensen was om hun te ontmoeten, al was het alleen maar om een paar dingen te vragen. Ik heb ook hun email adres gekregen dus de volgende keer als ze komt, zorg ik er voor dat ik er weer ben

Ik ben zo blij

---------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vandaag dus een mailtje terug gehad met wat leuke informatie nog, wat ik verder vergeten was:
ze schreef:
Misty heet officieel Varushoeve´s Martine en is een volbloed New Forrest pony.
Ze is geboren op 25 april 1975 en dus bijna 28 jaar oud.
Haar vader was Winsome Fighting Mac en mamma heette Julia.
Veel kan ik je over de afstamming niet vertellen omdat alles opgeborgen zit, maar feit is dat Misty familieleden had in high places: Haar opa (vaders´ kant) was de beroemde Oosterbroeks´ Arthur en familie van haar was regelmatig op Nationale kampioenschappen, E.K. en W.K. te bewonderen omdat veelzijdigheid troef was.
Ook Misty was erg veelzijdig; Springen was een hobby, dressuur een gave en als trekpony...
Verder heb ik gister in 1 uurtje aardig wat zitten kletsen en het bleek ook dat we met Misty een heleboel "dezelfde" dingen hebben meegemaakt (streken enzo) Ze kreeg Misty toen ze (misty) 16 jaar oud was en ze heeft, in die ± 2,5 jaar dat ze saampjes actief zijn geweest, heel erg veel met haar beleefd.
Ze schreef:
Het is een pony die erg vriendelijk is, maar zich niet zomaar aan iemand geeft. Dat doet ze eerder aan dieren ( honden, geiten of indien nodig een pony ) dan aan mensen. Ze kiest zelf haar mensen uit: Als je echter haar hart gestolen hebt, heb je een vriendin voor het leven!!! En zo´n vriendschap is een kostbaar bezit, geloof me.
Ik wilde dat ik zelf naar haar toe kon gaan en zo lekker tutten als jullie doen: Daarom ben ik heel erg blij dat jullie Misty (en andersom) gevonden hebben en haar verzorgen en een oogje in het zeil houden. En ik zou het ook hartstikke leuk vinden als jullie me op de hoogte willen houden over het wel en wee van dit Goudhartje!
Ze vroeg ook nog hoe ik met Misty in aanraking ben gekomen enzo. Dus dat ga ik zo ff terug mailen, gister had ze ook nog een foto gemaakt met mij en Misty (voor die website die ze wil gaan maken en gewoon als herinnering):
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/ik%20met%20misty%20(gemaakt%20door%20yvonne).jpg[/img]