nou vandaag was dus heel erg gezellig de tukkerrit... ik heb bij vertrek helaas geen foto's gemaakt... alleen na de tijd.
hier op de heenweg in de auto, esther(hurrie), noortje(noortje) en sabrina(yorin) (van LNR)
hier waren we net terug van de rit... van links naar rechts: geert-jan met nordy, achteraan marleen(machie) op defi, sabrina op modena en noortje op beauty.
die manen onderin waren van mijn knollie felix

hier ook net terug van de rit, maar dan het 2e deel van de groep... van links naar rechts: links helemaal achteraan miriam met scarlet, hoofd van lapland, marije met chica, renee(*tequila*) met fiona, hoofd van pony(toontje) van susan, geert-jan met nordy
hier ook net terug van de rit maar dan deel 3... van links naar rechts: miriam met scarlet, carolien(moesje) met lapland, marije met chica, klein stukje van esther met diapason, renee met fiona en een klein stukkie susan op toontje
een beetje donker... marleen links en marije(chrystal-gek) rechts

deze is helaas ook wat donker... maaaaaar, je kunt nog goed zien dat het susan(links) en renee(rechts) zijn

hier marleen, druk aan de telefoon, met defi

een beetje een raar kijkende marije

hier noortje en sabrina, die helemaal opgelucht waren dat ze naar het toilet konden

kijk... deze foto van marije en emiel is beter gelukt... emiel doet zowaar zijn oren naar voren

hier marije die chica richting trailer bracht, ze weet natuurlijk niets van deze foto, maar ik vond hem erg leuk

een hele leuke foto van geert-jan en nordy

carolien probeert achter lapland weg te duiken

moeder en dochter op het erf (lapland en scarlet dus) en trotse eigenaren er naast

een van de 2 groepsfoto's, helaas waren carolien en miriam net weg, dus staan die er niet op...
geert-jan werd trouwens best de grond in gebeukt door alle dames

en hier nog een groepsfoto, hier hebben we sabrina ingeruild voor noortje

marije en renee kregen ff een rare bui, en ik met een fototoestel, tja, dat gaat op zo'n moment niet samen

natuurlijk ook ff reclame maken voor het lamoen, dit was dus mijn cap

en last but not least, mijn heerlijk zadelbontje waar iedereen o zo jaloers op was

nou dit waren de foto's... ik ben de enige die zo snugger is geweest om een fototoestel mee te nemen

groetties!