Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
afhankelijk van je budget), hoef je je thiedeman en teugels al niet om te doen, die gaat dan gewoon de bak in bij je cap en zweepje.
). Ik longeer haar dan alleen met zadel en zet haar niet bij het gaat puur om het warm draaien en eventueel de eerste bokken eruit. Verder rijdt ik niet met hulpteugels dus geen gedoe met wat voor dingen dan ook.. ja is effe vervelend dat je de longeerlijn bij hebt, als je besluit buiten uit te gaan stappen.. Manon 2 schreef:Ik heb wel een ring aan mijn singel, maar mijn Thiedemann zit met een lus om mijn singel heen. Die lus kan niet open, grrrrrrr, Ik zou dus eigenlijk een andere Thiedemann moeten kopen die je aan dat ringetje kan klikken.
*krijgt nog een idee
Je kan ook je thiedemann aan een losse musketonhaak vast (laten) maken) dan kan je je musketonhaak aan de ring van je singel doen
; maar ik deed dat als volgt:Manon 2 schreef:De maat van je Thiedemann verandert wel een hoop hoor als je er een haakje aan laat zetten. Maar en een gesp betekent ook dat je toch je singel los moet maken.