LET OP: Ik zit erg in dubio of ik de rit wel of niet door wil laten gaan, uiteraard ivm het weer. Ik heb in overleg met een aantal 2 opties bedacht: OF het verplaatsen naar zondag en eventueel naar een andere locatie (Ballooërveld in Drenthe). Ik wil de definitieve beslissing iets uitstellen, nl morgenochtend vroeg.
-------------------------------------------------------------------------------------
De rit wordt dus gehouden op 1 februari 2003, voorstel voor een tijd is wat mij betreft 12.00 uur, dan is het ook te doen voor de mensen die wat verder weg wonen.
Hier nogmaals de lijst van de mensen die in het vorige topic belangstelling hadden:
Zeker mee MET paard:
- Cody/Jantina (samen met Tinka)
- Romkabouter
- Homiafortuna
- Ran
- Naz
- Karin/Lautje (samen met 1 Dravebier
)
- Belker
- Napoleon
- WendyE
- niet bokkende vriendin van Eveline B
Zeker mee ZONDER paard:
- Maarten
- Vvtjuh
- Piaffe
- Prima
- Honeybee
Onder voorbehoud MET paard:
- alja
- Anna-Jelly
- dems75
Onder voorbehoud ZONDER paard:
- Dees
Nu de vraag aan deze mensen, gaan jullie zeker of onder voorbehoud mee, met of zonder paard, zet hier dan een reactie neer of stuur mij een pb. Dan kan ik de lijst updaten. Mochten er nog meer mensen geinteresseerd zijn dan kunnen die natuurlijk ook reageren!!
Ran gaat kijken naar de route die we zullen rijden, de rit gaat ongeveer anderhalf uur duren, misschien iets langer omdat we ook een stop houden.
De route om er te komen:

Neem op snelweg A32 (Meppel - Leeuwarden) afslag 5 Havelteberg/Steenwijk-zuid. Volg richting Darp-Havelte (dit is de Ruiterweg, die later overgaat in de Darperkerkweg). Na ongeveer 3.5 km kom je uit op een rotonde, hier ga je links af (3kwart dus). Na 2 km rechtsaf, dit is een verharde weg die overgaat in een zandweg (bedankt Ran

Hopelijk is het zo duidelijk, als je nog vragen hebt mag dat natuurlijk altijd, en mijn mobiele nummer is per PB te verkrijgen