Voorbeeldtopic HAW

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Voorbeeldtopic HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 17:33

Voorbeeldtopic HAW

(Dit topic is een voorbeeldtopic om te laten zien hoe je een HAW topic kunt opbouwen. Meer hierover lees je in de charter van HAW en in de FAQ van HAW. Foto's en tekst zijn gebruikt met toestemming van GinnyBanshee

Charlie Brown is een 4jarige kruising van 1.50cm. Ik wil met hem gaan starten in de dressuur, waarschijnlijk aan het einde van de zomer. We zijn op dit moment bezig om meer ontspanning te krijgen: Charlie is een paardje met veel energie, hij kan zich erg sterk maken en naar voren duwen waardoor er spanning ontstaat. Je kunt op de foto's ook zien dat ik hem te veel vasthoud: ik zie nu dat ik meer ruimte moet geven van voren, en in plaats van inhouden bijvoorbeeld meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan. Als jullie nog meer tips hebben hoor ik het graag Lachen Ik heb bij het rijden een nieuw zadel geprobeert (met borsttuig) maar na de galop zat ik op zijn schouders, dus de laatste foto's zijn weer met het oude zadel.

Ik heb sinds deze foto's gemaakt zijn een beter zadel gekregen, dus vanaf volgende keer foto's met z'n nieuwe zadel.

#1 Even stappen
Afbeelding
#2 En in draf...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
#5 Brave pony Lachen
Afbeelding
#6 Wat meer strekken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
#9 En schakelen: hier zie je goed dat ie zich sterk maakt
Afbeelding
#10 Stukje wijken, dit heb ik hem aangeleerd omdat hij dan makkelijker aanspringt in de goeie galop. Ik zie dat ik hem wat vasthoud hier:
Afbeelding

#11 En andere kant op:
Afbeelding