(Dit topic is een voorbeeldtopic om te laten zien hoe je een HAW topic kunt opbouwen. Meer hierover lees je in de charter van HAW en in de FAQ van HAW. Foto's en tekst zijn gebruikt met toestemming van GinnyBanshee
Charlie Brown is een 4jarige kruising van 1.50cm. Ik wil met hem gaan starten in de dressuur, waarschijnlijk aan het einde van de zomer. We zijn op dit moment bezig om meer ontspanning te krijgen: Charlie is een paardje met veel energie, hij kan zich erg sterk maken en naar voren duwen waardoor er spanning ontstaat. Je kunt op de foto's ook zien dat ik hem te veel vasthoud: ik zie nu dat ik meer ruimte moet geven van voren, en in plaats van inhouden bijvoorbeeld meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan. Als jullie nog meer tips hebben hoor ik het graag

Ik heb sinds deze foto's gemaakt zijn een beter zadel gekregen, dus vanaf volgende keer foto's met z'n nieuwe zadel.
#1 Even stappen

#2 En in draf...

#5 Brave pony

#6 Wat meer strekken

#9 En schakelen: hier zie je goed dat ie zich sterk maakt

#10 Stukje wijken, dit heb ik hem aangeleerd omdat hij dan makkelijker aanspringt in de goeie galop. Ik zie dat ik hem wat vasthoud hier:

#11 En andere kant op: