Nu krijg ik links en rechts tips van mensen.
-koop een webcam, kun je op de computer kijken
-koop een gewone video-camera, die kun je zo instellen dat ie niet opneemt, maar "weergeeft", en dan heb ik ook meteen een videocamera
-koop een beveligings camera (maar andere zeggen weer dat het beeld erg slecht is)
mijn vraag aan jullie dus:
Wat voor systeem hebben jullie, hoe bevalt het en hoeveel kostte het (ongeveer)?
Het liefst heb ik dat ik de camera op de TV kan aansluiten, zodat ik op de bank kan slapen....
en dus niet achter de computer moet kruipen om te zien hoe het gaat...

om ook de aanloop naar de geboorte toe te zien, en dan hoef ik ook niet voor een loos alarm naar stal...
. We hadden ook een birth alarm bij Divoza gehuurd, wat niet werkte omdat ze een mega troep van de stal maakte en dus niet plat ging liggen maar soms op een berg lag en dus gaat het alarm niet af. Maar dat is wellicht zeldzaam. Achteraf zonde van het geld, maarja als je alles van te voren weet. Daarnaast maakte ze na een paar dagen de singel zelf los............ 
), prima beeld en geluid, het licht in de stal kan bijna uit (niet helemaal). ik heb hem gekocht bij de gamma en hij kostte ongeveer 60 euro.
... Ik moet een scatt-splitter o.i.d. kopen, omdat er achterin de TV geen "uitgang" meer vrij is...